برگزیدگان مهرواره استانی بسم الله نویسی در کردستان معرفی شدند

برگزیدگان مهرواره استانی بسم الله نویسی که به مناسبت ماه مبارک رمضان در کردستان برگزار شد، به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان معرفی شدند.

سهیلا ساعدپناه کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با اشاره به اینکه مهرواره بسم الله نویسی در راستای فعالیت خوشنویسی به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: این مهرواره به مناسبت ماه مبارک رمضان در مراکز فرهنگی هنری کانون استان به اجرا در آمد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: داوری و اعلام نتایج آن همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان در 22 اردیبهشت ماه انجام پذیرفت.

 

 

ساعدپناه افزود: از میان 53 اثری که از مراکز استان به دبیرخانه مهرواره ارسال شده 11 اثر در گروه‌های سنی مختلف به عنوان برگزیده انتخاب شدند که با هدایا و لوح تقدیر از آنها تقدیر به عمل می‌آید.

 

 

وی بابک حسین پور، سیده هوناز حسینی از مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سقز، ندا ملایی، کیمیا عنایتی، آراد حیدری از مجتمع فرهنگی هنری سنندج، باران یاری، بیریوان ابراهیمی از مرکز فرهنگی هنری شماره 3 سنندج، خاطره زارعی از مرکز فرهنگی هنری شماره 5 سنندج، صدف صداقت از مرکز فرهنگی هنری شماره 2 بانه، شهروز حسینی از مرکز فرهنگی هنری شماره 1 بانه و مانیا شهابی تبار را از برگزیدگان مهرواره بسم الله نویسی عنوان کرد.

 

 

کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان اضافه کرد: این مهرواره با هدف آشنایی اعضا با مناسبت‌های دینی، تقویت حس زیبایی شناسی، ارتباط فعالیت های هنری با مناسبت‌ها برگزار شد.

کد خبر 1174705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha