کار برای مردم خستگی ندارد/ ورود جدی سپاه و بسیج برای محرومیت زدایی و آبرسانی به روستاها

سردار کریمیان با بیان اینکه کار برای مردم خستگی ندارد، گفت: سپاه و بسیج در قالب تفاهم نامه های مختلف با دستگاه های اجرایی در عرصه های مختلف محرومیت زدایی و ساخت مسکن محرومین و آبرسانی ورود جدی کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، عصر امروز(۲۲ اردیبهشت)  در آئین کلنگ زنی آبرسانی به سه روستای دهلران، اظهار کرد: رویکردی که سپاه در سنوات گذشته در بحث پروژه‌های محرومیت زدایی دنبال کرده با تمرکز بر آبرسانی در دو حوزه آبیاری کشاورزی و آبرسانی آب شُرب بوده است.

 

سردار« قدرت الله کریمیان» با افتتاح این پروژه ها در استان و با در نظر گرفتن تنش آبی امسال، امیدواریم با تلاش های انجام گرفته بتوانیم دغدغه های مردم این مناطق را تسکین بدهیم.

 

وی افزود: سپاه و بسیج در قالب تفاهم نامه های مختلف با دستگاه های اجرایی در عرصه های مختلف محرومیت زدایی و ساخت مسکن محرومین و آبرسانی ورود جدی کرده است.

 

کریمیان با اشاره به اینکه امیدواریم با اقدامات انجام گرفته شاهد مهاجرت معکوس به روستاها باشیم، ابراز کرد: در اجرای پروژه ها، کارفرما و مجری تفاوتی نداشته و کار برای مردم و رضایت خداوند خستگی ندارد.

 

وی یادآور شد: کار آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته و این رقم تا ۱۰۰۰ مییارد تومان قابل‌ افزایش است.

 

گفتنی است، با بهره برداری این پروژه، تعداد یکصد و ۱۲ خانوار از نعمت آب آشامیدنی بهره مند می شوند.

کد خبر 1174725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha