جهاد تبیین در برنامه‌های چهارم خرداد لحاظ شود

سردار مرادحاجتی گفت: جهت حفظ و نشر افتخارات و حماسه های مردم دزفول در جنگ هشت ساله، توجه به موضوع جهاد تبیین در برنامه‌های چهارم خرداد ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سردار عبدالرضا مرادحاجتی» امروز (پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت) در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس دزفول که در سالن جلسات سپاه این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: حضور مسئولان کشوری در برنامه های چهارم خرداد در دزفول نباید صرفا به سخنرانی محدود شود و این حضور باید همراه با دستاوردهایی برای مردم  باشد.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: باید خدماتی که در حوزه آب و فاضلاب، گاز، برق، کشاورزی، مسکن و دیگر حوزه ها به انجام رسیده برای مردم این شهرستان در روز چهارم خرداد اطلاع رسانی شود.

 

وی عنوان کرد: شایسته است به مناسبت چهارم خرداد هر اداره و دستگاهی در دزفول یک اقدام خوب و موثر تعریف و اجرا کند تا احساس خوبی به مردم منتقل شود.

 

سردار مرادحاجتی اضافه کرد: جهت حفظ و نشر افتخارات و حماسه های مردم دزفول در جنگ هشت ساله، جهاد تبیین ضروری است لذا باید این موضوع در برنامه‌های چهارم خرداد برجسته‌تر شود.

 

وی با اشاره به رشادت مردم دزفول در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: مقاومت و پایداری مردم دزفول در دوران دفاع مقدس باید الگویی برای سایر شهرها باشد که این راستا ضرورت دارد متولیان بیش از پیش به تولید فیلم و انتشار کتاب هایی با محتوای مقاومت دزفول اقدام کنند.

 

کد خبر 1174728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha