دشمن قصد دارد با ایجاد تحریف عظمت دفاع مقدس را تهدید کند

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با تاکید بر جهاد تبیین گفت: دشمن با تحریف به دنبال آن است تا عظمت دفاع مقدس و رشادت مردم را تحت الشعاع قرار دهد که با جهاد جهاد تبیین باید مانع هدف دشمن شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» امروز (پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت) در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس شهرستان دزفول که در سالن جلسات سپاه برگزار شد، با تاکید بر توجه به جهاد تبیین اظهار کرد: جهاد تبیین نقطه مقابل تحریف است و یکی از خطرات بزرگی که عظمت دفاع مقدس را تهدید می کند همین موضوع است که دشمن با تمام توان به دنبال اجرای آن است.

 

امام جمعه دزفول افزود: ضرورت دارد جهاد تبیین در تمام مناسبت ها به شکل های مختلف مورد توجه مسئولان قرار گیرد لذا در برنامه‌های چهارم خرداد نیز این موضوع باید لحاظ شود.

 

وی خواستار تبیین جایگاه امام جمعه فقید دزفول آیت الله سید مجدالدین قاضی دزفولی در برنامه های چهارم خرداد شد و اضافه کرد: امام جمعه فقید دزفول نقش اساسی در به وجود آمدن محور مقاومت در دزفول با وجود بمباران آن بود.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به نقش آیت الله قاضی تصریح کرد: ایشان به واسطه ارتباطات، تاثیر زیادی بر برخی موضوعات ملی به نفع مردم داشته‌اند.

 

«علی فرهمند پور» نیز در این نشست با تشریح برنامه‌های چهارم خرداد امسال در دزفول عنوان کرد: نمایش ظرفیت های این شهرستان با برپایی نمایشگاه توانمندی های دزفول امروزی از یک هفته قبل از چهارم خرداد برپا خواهد شد.

 

فرماندار ویژه دزفول ادامه داد: این نمایشگاه از یک هفته قبل از چهارم خرداد در محوطه حسینیه ثارالله با حضور شرکت های دانش بنیان، شرکت های تولید کننده، نخبگان، فرهیختگان و ارگان های نظامی مستقر در شهرستان شامل تیپ ۲۹۲ زرهی، پایگاه چهارم شکاری وحدتی، پدافند و تیپ تکاور در قالب بالغ بر ۲۳ غرفه برپا خواهد شد.

 

وی ابراز کرد: سال گذشته به مناسب گرامیداشت چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری دزفول به مدت یک هفته برنامه های مختلفی برای معرفی ظرفیت های دزفول در ایام دفاع مقدس و دزفول امروزی برگزار شد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

 

فرهمند پور خاطر نشان کرد: با توجه به نقش زنان دزفول در دوران دفاع مقدس و جایگاه آنان در این رویداد نمایشگاهی در این راستا توسط امور بانوان فرمانداری برپا خواهد شد.

 

بهزاد جولایی نیز در این نشست بیان کرد: برنامه های چهارم خرداد محصول خردجمعی تمام مدیران و دستگاه ها است و سال گذشته برنامه های بسیار خوبی در فضای مجازی و حقیقی برگزار شد. 

 

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سرهنگ بهزاد جولایی افزود: امسال نیز باید با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگ دفاع مقدس، مقاومت و پایداری مردم دزفول را بتوانیم معرفی و به نسل های بعد منتقل کنیم و الگوی خوبی برای کشورهای حوزه مقاومت باشیم.

 

وی در تشریح برخی برنامه های گرامیداشت چهارم خرداد گفت: غبارروبی مزار شهدا و قرائت دعای کمیل در ۲۹ اردیبهشت و همچنین برنامه برنامه گرامیداشت شهدای ارتش و تیپ ۲۹۲ زرهی در محل این تیپ به مناسبت روز دزفول برگزار خواهد شد.

 

دبیر ستاد چهارم خرداد برپایی مسابقات چهارجانبه زورخانه ای و حرکات نمایشی توسط اداره ورزش و جوانان تجلیل از پیشکسوتان ایثار و شهادت را از دیگر برنامه چهارم خرداد امسال در دزفول عنوان کرد و یاد آور شد: رونمایی از کتاب خطبه‌های مقدس و همچنین ساخت فیلم بلند نیز در ایام انجام خواهد شد.

 

کد خبر 1174736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha