ولایتمداری  خروجی یادواره های شهدا باشد/لزوم  همراهی جامعه با جراحی اقتصادی دولت

حجت الاسلام محمدی لائینی به فداکاری های شهدای مدافع سلامت اشاره کرد و گفت: خروجی یادواره های شهدا باید حرکت در مسیر ولایتمداری باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۲۲اردیبهشت) در یادواره شهدای روستای پجت با محوریت شهیده سلامت سیده عظمت موسوی به همت والای مردم و کادر درمان در دوران همه گیری کرونا اشاره و اظهار کرد: مردم نوع دوست استان در راستای لبیک به منویات رهبری مبنی بر دستگیری از نیازمندان بیش از ۸۰۰میلیارد تومان انفاق کردند.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه بیش از ۱۰۰گروه جهادی وارد میدان مبارزه با این ویروس شدند، افزود: از تهیه و توزیع بسته های معیشتی، اقلام بهداشتی، تولید ماسک و تدفین و تغسیل اموات کرونایی مردم کمک کردند.

 

وی به فتوای رهبری در بحث تعسیل و تدفین اموات کرونایی اشاره کرد و گفت: گروه های جهادی و طلاب در این بخش اقدامات قابل تحسینی در قالب قرارگاه موسی بن جعفر(ع) انجام دادند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به فعالیت ۱۵۰طلبه برادر و ۴۰طلبه خواهر در بحث تغسیل  و تدفین اموات کرونایی استان مازندران اشاره کرد و یادآورشد: این طلاب حدود ۵هزار و ۵۰۰بیمار کرونایی را تدفین کردند.

 

وی به جانفشانی کادر درمان و جامعه پزشکی در جبهه مقابله با کرونا اشاره و بیان کرد: شهدای سلامت همانند شهدای امنیت جانانه از مردم دفاع کردند.

 

امام جمعه ساری شهدای سلامت همانند خیرین و طلاب فعال در امر تغسیل و تدفین اموات کرونایی از محسنین هستند، گفت: دعای خیر از هیچ مرده ای نباید فراموش شود حتی از شهدا! همچنین اگر خدای ناکرده حق الناسی برگردن مرده ای حتی شهیدی است باید خانواده آن را ادا کنندچرا که شهادت حق الناس را از بین نمی برد.

 

وی برلزوم تکریم شهدا و ایستادگی بر پای ارزش هاو آرمان های شهدا تاکید کرد و افزود: شهدا برای حفظ انقلاب از جان شیرین خود گذشتند و باید در تداوم راه این مردان خدایی ثابت قدم باشیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه اقامه نماز، رعایت حجاب و عفاف، حلال خواری و پاکدستی خواست شهدا از ماست و باید مورد توجه داشته باشیم، گفت: متاسفانه فرهنگ غلط سگ گردنی و نگهداری حیوانات خانگی از شهرها به روستاها رسیده اجازه ندهید فرهنگ بی بندباری در محیط زندگی تان ترویج شود.

 

وی با بیان اینکه ویلاسازی ها در روستاها و مناطق کوهستانی توسط افراد غیر بومی نباید به محیط زیست و فرهنگ ان منطقه آسیب بزند، افزود: خروجی یادواره های شهدا باید حرکت در مسیر ولایتمداری، حفظ آرمان های شهدا و امامین انقلاب اسلامی باشد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به جراحی اقتصادی دولت اشاره و بیان کرد: حذف ارز ترجیحی موجب افزایش قیمت ها می شود و باید بیشتر به داد اقشار آسیب پذیر برسید.

 

وی با بیان اینکه استکبار و عوامل داخلی آنان در تلاش بودن با حذف ارز ترجیحی نقطه جوش مردم بالا آید و انقلاب اسلامی را رها کنند،‌گفت: همگان باید همراهی کنند تا دولت در این پیچ تاریخی موفق شود. تداوم انقلاب اسلامی درگرو این جراحی اقتصادی است. نباید اجازه به سوء استفاده کننده ها داد تا چوب لای چرخ حرکت اقتصادی بگذارند.

کد خبر 1174740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha