ساماندهی و عادلانه کردن یارانه ها مهمترین رویکرد دولت در مردمی سازی یارانه ها است

عزیزی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در طرح مردمی سازی یارانه ها گفت: ساماندهی، مردمی و عادلانه کردن یارانه ها مهمترین رویکرد دولت در مردمی سازی یارانه ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علی اکبر عزیزی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در نشست شورای اطلاع رسانی یزد گفت: با اشاره به طرح مردمی سازی یارانه ها گفت: در اجرای این طرح اطلاع رسانی امری اساسی است.
وی افزود: نخستین اردوی جهادی رسانه های استان با عنوان شهید احمد اخلاص در حال اعزام به شهرستان خاتم بودند که این حضور به عنوان گام موثری در جهت جهاد در جامعه است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد بیان کرد: شورای اطلاع رسانی در بحث جهاد بایستی فعال شود و مجموعه شورای اطلاع رسانی به صورت تمام قد در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و محتوای ضد اجرای طرح را پاسخ دهند.
عزیزی گفت: دولت جدید در حال اجرای طرح و حل مشکلات اقتصادی جامعه است، لذا تیم رسانه ای استان و شورای اطلاع رسانی بایستی به صورت فعال در مقابل عملیات روانی دشمنان ایستادگی کنند.
وی بیان کرد: دشمن می داند که اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون دفاع مقدس در مقابلشان پیروز شود شاهد تقویت و سربلندی نظام خواهد بود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد گفت: نظام می خواهد مشکل اقتصادی را حل کند و دشمن نیز رسما اعلام کرده که اگر مشکل اقتصادی ما حل شود دیگر نمی تواند ما را با مشکل روبرو کند. لذا فعالیت جبهه اطلاع رسانی بسیار مهم است تا از طرح عادلانه کردن یارانه‌ها و نظام حمایت کند و مقتدرانه در مقابل دشمنان بیایستد.
عزیزی گفت: ما اگرچه معتقدیم که طرح هنوز کامل اجرا نشده، اما باید با اطلاع رسانی در راستای تبیین این طرح گام برداشته شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد بیان کرد: حذف ارز ترجیحی در این طرح مطرح نیست، بلکه بحث ساماندهی، مردمی و عادلانه کردن یارانه ها است و یارانه ای حذف نمی شود و الان انتهای زنجیر به مردم داده می شود تا از اسراف ها جلوگیری شود و با رقابت از گرانی های مفرط جلوگیری شود.
وی افزود: مبارزه حوزه اقتصادی در فضای مجازی است که باید همه توان خود را به کار ببریم تا در مقابل دشمنان پیروز شویم.

کد خبر 1174744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha