هیچگونه افزایش قیمتی در نان نداریم

پورحیدری با بیان اینکه هیچگونه افزایش قیمتی در حوزه نان اتفاق نیافتاده است گفت: اگر این موضوع در یک واحد نانوایی مشاهده شود قطعا کارش مصداق بارز تخلف است و قطعا با آن برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «تیمور پورحیدری» امشب (پنج‌شنبه، ۲۲ اردیبهشت) در گفت‌و‌گوی خبری در پاسخ به این پرسش که میزان ذخیره سازی کالاهای اساسی در استان گیلان در چه وضعیتی قرار دارد اظهار داشت: میزان ذخیره‌سازی کالا در استان گیلان بسیار منطقی و مطمئن است و هیچگونه نگرانی در این حوزه وجود ندارد.
 
 
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان عنوان کرد: برابر گزارشات رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و سایر دست اندرکاران در امر ذخیره‌سازی کالاها در حوزه ذخیره سازی کالاهای اساسی مردم، از قبل تدابیر خیلی خوبی اندیشیده شده است.
 
پورحیدری درباره اینکه طبق گزارش‌های دریافتی برخی از نانوایی‌های سنتی خودسرانه قیمت نان را افزایش دادند مطالبی را در مورد آنکه آیا این کار مجاز است یا خیر بیان داشت و افزود: هیچگونه افزایش قیمتی در بخش نان اتفاق نیفتاده است و اگر این موضوع در یک واحد نانوایی مشاهده شده قطعا کارش مصداق بارز تخلف است.
 
وی با تاکید بر اینکه بازرسان نظارتی به واحدهای نانوایی مراجعه و با تخلفات برخورد می‌کنند یادآور شد: از مردم هم خواهش می‌کنیم در صورت وقوع چنین مواردی حتما مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ و یا تلفن ۱۳۵ تعزیرات حکومتی اطلاع رسانی کنند. 
 
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان اضافه کرد: با توجه به التهاباتی که اخیرا به لحاظ آزادسازی قیمت‌ها در بازار ایجاد شد پیش بینی ما این است که طی یکی دو روز آینده آرامش کامل بر بازار حاکم شود و هیچگونه کمبود و نگرانی هم در بحث تامین کالاهای اساسی سبد خانوار وجود دارد.
 

پورحیدری خاطرنشان کرد: مردم نباید در مورد تامین و توزیع کالاهای اساسی نگران باشند زیرا همه نوع کالا از مرغ گرفته تا مابقی کالاهای مورد نیازشان در شبکه وجود دارد.

کد خبر 1174758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha