۲۶ عنوان کتاب به همت کانون معراج سعادت چاپ شده است

قادری با بیان اینکه ۲۶ عنوان کتاب با همت کانون چاپ شده است، گفت: علاوه بر این فعالیت ها، ما در نمایشگاه بین المللی مشهد و تهران غرفه توانمندی های محلی و کتابخوانی و فرهنگی به اسم کانون برپا شده است.

«هاجر قادری» در حاشیه برگزاری اولین روز از آئین اختتامیه سومین رویداد ملی فهما و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت:سه سال در بخش فهما و دو سال در بخش جشنواره دوستدار کتاب کانون معراج سعادت رتبه برتر کشوری را کسب کرده است.

 

مدیر کانون معراج سعادت اسفراین با بیان اینکه همه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، کارآفرینی، اقتصادی و مذهبی در این کانون انجام می شود، افزود:به اسم این کانون یک صندوق خرد زنان راه اندازی برای مشاغل خانگی راه اندازی کردیم.

 

وی اظهارداشت:به همت کانون و ۲۵ نفر از اعضا یککارکاه تولید پرورش قارچ راه اندازی کردیهمچنین کارگاه تولیدی خیاطی برای ۵۰ بانو و کارگاه تولید محصولات خانگی خشک نیزراه اندازی کرده ایم.

 

قادری با بیان انیکه ۲۶ عنوان کتاب با همت کانون چاپ شده است ادامه داد:علاوه بر این فعالیت ها، ما در نمایشگاه بین المللی مشهد و تهران غرفه توانمندی های محلی و کتابخوانی و فرهنگی به اسم کانون برپا شده است.

کد خبر 1174773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha