طرح «هرکوچه یک کتاب»توسط کانون انصار الزینب (س) آستانه اشرفیه برگزار شد

پیرخندان گفت:برنامه ویژه ما در کانون، طرح هر کوچه یک کتاب بوده که برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به کوچه پس کوچه های محله می رفتیم و کتاب را معرفی و خلاصه نویسی و در سامانه بچه های مسجد بارگذاری می کردیم.

«مژگان پیرخندان» در حاشیه اولین روز برگزاری آیین اختتامیه سومین رویداد ملی فهما و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با بیان اینکه کانون ما در سه سال پیای رتبه برتر کشوری به دست آورده، گفت:در سال ۹۸ در پاسداشت دهه فجر و در سال ۹۹ در رواق کتاب رتبه برتر کشوری را به دست آوردیم.

 

مدیرکانون انصار الزینب(س)آستانه اشرفیه افزود:سال ۱۴۰۰ در رواق کتاب شایسته تقدیر و در رابطین هم رتبه شایسته تقدیر ویژه را کسب کردیم همچنین در کانون ما همه برنامه های فرهنکی، هنری و قرآنی انجام می شود از جمله کلاسهای قرآنی که در سه گروه سنی کوکان نوجوانان و بزرگسالان برگزار می شود.

 

وی ادامه داد:آموزش هنرهای تجسمی، کلاس های آموزش درسی ورزشی و انواع کلاسها در تابستان برای تمام سنین به ویژه کودکان و بزرگسالان برگزارمی نماییم و به برکت فهما در کارهای فرهنگی پیشرفت خوبی داشتیم همچنین کلاسهای نقاشی را گسترش دادیم و تولید انیمیشن و فیلم های مستند هم داشتیم که امتیاز خوبی از سامانه مسجد به دست آوردیم.

 

پیرخندان گفت:برنامه ویژه ما در کانون، طرح هر کوچه یک کتاب بوده که برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به کوچه پس کوچه های محله می رفتیم و کتاب را معرفی و خلاصه نویسی و در سامانه بچه های مسجد بارگذاری می کردیم و طرح دیگر ما ادامه این طرح با عروسک ننه گیلما بود که گسترش دادیم.

کد خبر 1174777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha