رویداد فهما نقش موثری در رشد کانون انصارالزینب داشته است

پیرخندان گفت: از زمان ایجاد رودیداد ملی فهما کارهای فرهنگی کانون فرهنگی هنری انصار الزینب (س)پیشرفت خوبی داشته است.

«مژگان پیرخندان» در گفتگو با خبرگزاری شبستان از مشهد، بیان کرد: کانون فرهنگی هنری انصار الزینب (س) واقع در استان گیلان شهرستان آستانه اشرفیه روستای لب دریا می باشد و ابن کانون در سه سال پیاپی رتبه برتر کشوری به دست آورده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری انصار الزینب (س) آستانه اشرفیه افزود: این کانون در سال ۹۸ در پاسداشت دهه فجر و در سال ۹۹ در رواق کتاب رتبه برتر کشوری را کسب کرده است.

 

وی با بیان اینکه کانون انصار الزینب در سال ۱۴۰۰ در رواق کتاب و رابطین شایسته تقدیر و شایسته تقدیر ویژه شده است؛ گفت: در این‌کانون تمام برنامه های فرهنگی، هنری و قرآنی انجام می شود از جمله کلاسهای قرانی که در سه گروه سنی کوکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می شود.


 
پیرخندان آموزش هنرهای تجسمی، برگزاری کلاس های آموزش دروس مختلف، وززشی و انواع کلاسهای اوقات فراغت برای تمام سنین به ویژه کودکان و بزرگسالان را از دیگر فعالیت های کانون خود عنوان کرد و افزود: از زمان ایجاد فهما کارهای فرهنگی در کانون ما پیشرفت خوبی داشته است.

 

وی تصریح کرد: گسترش کلاسهای نقاشی و تولید انیمیشن و فیلم های مستند که منجر به کسب امتیاز بالا در سامانه بچه های مسجد شده است، به برکت رویداد ملی فهما بوده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنر انصار الزینب با اشاره به طرح ویژه این کانون، بیان کرد: طرح هر کوچه یک کتاب برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در ابن کانون شکل گرفت، در قالب این طرح با حضور در کوچه پس کوچه های محله معرفی کتاب صورت می گرفت و بچه ها خلاصه نویسی و در سامانه بچه های مسجد بارگداری می کردند.

 

وی گفت: طرح بعدی ما ادامه این طرح با عروسک ننه گیلما یا همان مادر بزرگ گیلانی، گسترش و ترویج کتاب و کتابخوانی بوده که استقبال خوبی صورت گرفته است.

 

کد خبر 1174781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha