کانون سجادیه نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ را دغدغه مند انقلاب کرده است

احمدی گفت: کانون فرهنگی هنری سجادیه آمل توانسته نوجوانان و جوانان را پای کار بیاورد و دغدغه مند انقلاب کند که خود بزرگترین پیروزی است.

«محمد باقر احمدی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان از مشهد بیان کرد: کانون فرهنگی هنری سجادیه آمل در رویداد ملی فهما در  سال ۹۹ رتبه پنجم کشوری و در سال ۱۴۰۰ رتبه دوم کشوری در رواق همدلی را کسب کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سجادبه آمل افزود: این کانون با حدود ۱۵ سال سابقه فعالیت، با استفاده ار نوجوانان و جوانان در کارهای اجرایی و فرهنگی مسجد حضور فعالی دارد.

 

وی تصریح کرد: این‌ مجموعه در امور خیریه، هیئت جوانان، پایگاه بسیج، کتابخانه و... با مشارکت و همدلی کارهای بزرگی را توانسته انجام دهد به گونه ای که در دو سال اخیر رتبه دوم کشوری را در رواق همدلی کسب کرده است.

 

احمدی شاخص مهم کانون خود را در هماهنگ بودن و یکی بودن تمام بچه ها دانست و افزود: در گذشته مسجد سنگری برای دفاع از کشور بود و امروز نیز این سنگر با حضور نوجوانان و جوانان دهه ۸۰ و ۹۰ حفظ شده است.

 

وی با بیان اینکه کانون سجادیه توانسته نوجوانان و جوانان را پای کار بیاورد و دغدغه مند انقلاب کند که خود بزرگترین پیروزی است؛ افزود: هیئت امنا مسجد و بزرگترها نقش مهمی در این پیروزی دارند.

کد خبر 1174787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha