مقابله با احتکار و قاچاق از مطالبات جدی ما از دولت است

ماموستا رستمی گفت: مقابله با احتکار و قاچاق از مطالبات جدی ما از دولت است و از دستگاه‌های متولی انتظار داریم در این زمینه کوتاهی نکنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج ظهر امروز ۲۳ اردیبهشت ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج مسجد جامع سنندج با اشاره به ۲۲ گولان(اردیبهشت) سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کردستان اظهار کرد: سفر معظم‌له در ۲۲ اردیبهشت ۸۸  به استان کردستان منشا خیر و برکات بسیاری برای مردم این استان بود بگونه‌ای که ایشان بهترین و زیباترین تعابیر را برای کردستان بیان کردند و مردم کردستان نیز به بهترین شیوه از رهبری استقبال کردند.

 

 

وی افزود: روز گذشته ۲۱ نفر از ماموستایان اهل سنت با رییس جمهور دیدار کردیم و توانستیم مشکلات استان را به محضر آقای رئیسی برسانیم که خوشبختانه نسبت به رفع این مشکلات قول مساعد دادند و بیان کردند هر وعده‌ای که به مردم داده‌ام پای آن ایستاده‌ام و سعی و تلاشم این است که در حد توان از افراد بومی به ویزه عزیزان و نخبگان اهل سنت در پست‌های مورد نیاز استفاده کنیم.

 

 

ماموستا رستمی یادآور شد: خدمت به معیشت مردم هدف اصلی هدفمندی یارانه‌ها است و این طرح بهترین برنامه برای تحقق عدالت اقتصادی و اجتماعی در کشور محسوب می‌شود.

 

 

امام جمعه سنندج اضافه کرد: مقابله با احتکار و قاچاق از مطالبات جدی ما از دولت است و از دستگاه‌های متولی انتظار داریم در این زمینه کوتاهی نکنند.

 

 

ماموستا رستمی تصریح کرد: دشمن در هیچ دوره و زمانی از تاریخ خواهان موفقیت و پیشرفت اسلام و مسلمانان نیست برای مقابله با توطئه‌های دشمنان دولت و مردم باید پشتیبان همدیگر باشند.

 

 

وی با بیان اینکه حمایت دولت از مردم و مردم از دولت مسیر تحقق اهداف و شکست دشمنان را دنبال دارد، یان کرد: دشمن به هرکجا ورود کرده منشا شر، بدبختی و خونریزی شده و امروز دنبال توطئه‌های جدید علیه ملت انقلابی ایران است.

 

 

حسن عسکری سرپرست فرمانداری سنندج نیز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و تبریک سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان، بیان کرد: دستورات معظم‌له باید در سطح استان اجرایی شود.

 

وی عنوان کرد: سال گذشته ۳۱۲ هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت شده است که عامه مردم کمترین بهره‌مندی را از این یارانه برده‌اند لذا دولت تصمیم گرفت به جای اینکه این یارانه را به واسطه‌ها بدهد مستقیم به تولیدکننده و مصرف کننده پرداخت کنند.

 

 

عسکری اضافه کرد: سودجویان و دلالانی که برای تامین کالاهای اساسی یارانه دریافت می‌کردند ولی این یارانه را صرف خرید کالاهای لوکس مانند ماشین‌های گران قیمت و غذای حیواناتی مانند سگ برای افراد ثروتمند می‌کردند.

 

 

وی افزود: دولت مشغول یک جراحی اقتصادی هدفمند برای پرداخت مستقیم یارانه‌ها به مردم و تولیدکنندگان است.

 

 

سرپرست فرمانداری شهرستان سنندج اذعان کرد: امروز دولت با بهره‌گیری از ظرفیت و توان افراد صاحب‌نظر و توانمند و متخصص به بهترین شیوه هدفمندی یارانه‌ها را انجام داده است.

 

 

عسکری گفت: این یارانه طی دو ماه به صورت نقدی به حساب خانواده‌ها واریز شده و بعد از آن به صورت کالاکارت به سرپرستان خانواده‌ها داده می‌شود.

کد خبر 1174839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha