چهارمین جشنواره مد و لباس در استان اردبیل برگزار می‌شود

بحرالعلومی گفت: فراخوان چهارمین جشنواره مد و لباس در استان اردبیل منتشر شده و اختتامیه این جشنواره در شهرستان مشگین شهر برگزار می شود.

«عبدالله بحرالعلومی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فراخوان چهارمین جشنواره مد و لباس در استان اردبیل منتشر شده و اختتامیه این جشنواره در شهرستان مشگین شهر برگزار می شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: از علاقمندان این حوزه دعوت می شود تا در این جشنواره فرهنگی مشارکت داشته باشند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: شرکت کنندگان با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی، ارائه الگوی مناسب پوشش اسلامی ایرانی، تحکیم بنیان خانواده، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تقویت ارزش ها و باورهای دینی و مذهبی می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

 

بحرالعلومی خاطر نشان کرد: اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان 27 اردیبهشت ماه سال جاری در تالار اندیشه شهرستان مشگین شهر برگزار می شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: اردوی علمی و آموزشی و بازدید از محوطه باستانی شهریئری مشگین شهر و کارگاه آموزشی در هنرستان فنی حضرت زهرا (س) و کاردانش آسیه نشگین شهر نیز برای این جشنواره پیش بینی شده است.

 

وی اظهار داشت: امیدواریم این دوره از جشنواره مد و لباس نیز همچون دوره های قبلی با شکوه خاص استقبال و برگزار شود.

 

کد خبر 1174843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha