بیماری نظام اقتصادی میراث جا مانده از طاغوت است

حجت الاسلام محمد رییسی گفت: بیماری نظام اقتصادی یک میراث به‌ جای‌ مانده از دهه های گذشته بلکه از زمان طاغوت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۳  اردیبهشت ۱۴۰۱ حجت الاسلام «محمد رئیسی» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، با اشاره به فرمایشات رهبر حکیم و فرزانه در دیدار با برخی از  معلمان، گفت: سنگینی بار اجرای مسائل مهم نظام، تعلیم و تربیت، بیش از همه به دوش معلمان می باشد.

 

امام جمعه موقت قلعه گنج افزود: معلمان در مقاطع مختلف همچون دوران دفاع مقدس و حوادث گوناگون سیاسی با نقش آفرینی درست خود، نوجوانان و جوانان  را هدایت می کنند.

 

وی با بیان این مطلب که امروز معلمان باید بیش از همیشه متوجه نقش مهم و مسئولیت بزرگشان باشند،  تاکید کرد: باید به مشکلات معیشتی معلمان، بیمه بازنشستگی و درمان معلمان توجه ویژه‌ای شود.

 

حجت الاسلام رییسی اضافه کرد: هر چند مسائلی همچون مشکلات معیشتی نباید موجب خستگی و ملول شدن یا تحقیر و کوچک انگاشتن کار بزرگ و با ارزش آنها شود.

 

خطیب موقت نماز جمعه قلعه گنج اظهار کرد: خداوند متعال در آیات نخستین وحی،  خود را اولین معلم انسان در قرآن معرفی می فرماید؛ این نشان از جایگاه والا و با ارزش معلم است.

 

وی تصریح کرد : بیماری نظام اقتصادی یک میراث به‌ جای‌ مانده از دهه های گذشته بلکه از زمان طاغوت می باشد که به سامان مطلوب خود نرسیده است.

 

حجت الاسلام رییسی خاطرنشان کرد: امروز دولت باید با استفاده از شرایط داخلی و خارجی گام‌های مهم را بر دارد و مردمی‌ سازی یارانه‌ها از اصلی‌ترین گام‌های مانع‌ زدایی بر سر راه رشد اقتصادی است.

 

امام جمعه موقت قلعه گنج ابراز کرد: امروز دولت دست به جراحی عظیم اقتصادی زده که طبیعتا برای هر جراحی یکسری درد و آلامی را باید تحمل کرد تا بعد از آن بهبودی کامل حاصل شود.

 

وی بیان کرد: در دیدار امیر قطر با رهبر انقلاب، حضرت آقا فرمودند؛ توقع از جهان عرب ورود صریح به میدان عمل سیاسی در مقابل این جنایت‌های آشکار صهیونیست ها علیه مردم مظلوم فلسطین است.

 

حجت الاسلام رییسی در خاتمه تصریح کرد:: برای اداره منطقه احتیاجی به دخالت دیگران نیست، صهیونیست‌ها هر جا پا می‌گذارند فساد ایجاد می‌کنند بنابراین ما کشورهای منطقه هر چه می‌توانیم باید روابط خود را از طریق همفکری و همکاری تقویت کنیم.

کد خبر 1174861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha