جزئیات طرح هدفمندی یارانه‌ها به اطلاع عموم برسد

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم کشور مسئله هدفمندی یارانه ها است، خاطرنشان کرد: ساماندهی یارانه ها از جراحی های مهم اقتصادی کشور است که باید مردم در جریان جزییات این طرح قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه ۲۳ اردیبهشت) در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای امام خمینی(ره)  شهرکرد برگزار شد، کوتاه شدن دست مستکبرین از کشور را از برکات ویژه انقلاب خواند و گفت: آمریکایی در دوران پهلوی علاوه بر غارت اموال کشور می خواستند با تصویب قانون کاپیتولاسیون مصونیت قضایی نیروهای خود را هم فراهم کنند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای کشور عزت به ارمغان آورد، افزود: امروز انقلاب اسلامی را در دنیا مستقل و مقتدر می دانند که همواره حامی مظلومان عالم است.

 

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب در عرصه های مختلف غیر قابل چشم پوشی است، اظهار کرد: باید برای انقلاب و دستاوردهای آن ارزش قائل باشیم و از آن ها دفاع کنیم.

 

خطیب جمعه شهرکرد به ۲۵ اردیبهشت روز حکیم ابوالقاسم فردوسی اشاره کرد و ادامه داد: امروز شاهد یک خیزش جهانی برای پاسداشت زبان فارسی هستیم که همه باید در این راستا تلاش کنیم تا زبان فارسی زنده بماند.

 

حجت الاسلام نکونام به روز خانواده در ۲۵ اردیبهشت اشاره و تصریح کرد: متاسفانه امروز خانواده ها در معرض آسیب های مختلف فرهنگی و اجتماعی قرار گرفته اند که باید از این نهاد حیاتی در برابر فرهنگ بیگانه محافظت شود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم کشور مسئله هدفمندی یارانه ها است، خاطرنشان کرد: ساماندهی یارانه ها از جراحی های مهم اقتصادی کشور است که باید مردم در جریان جزییات این طرح قرار گیرند.

 

کد خبر 1174874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha