رانت صنعت خودروسازی توسط دولت جدید در حال شکستن است

حجت الاسلام جعفری گفت: دولت طرح های اقتصادی خوبی دارد و یارانه ای که به همه مردم داده شده تقریبا ۱۰ برابر شده و واردات خودرو آزاد شده و این رانتی که در صنعت خودرو سازی مشاهده می کنیم در حال شکستن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «یوسف جعفری»، امروز (جمعه 23 اردیبهشت) در خطبه های نماز جمعه ضمن گرامیداشت هفته بسیج سازندگی خاوران گفت: در بسیج خاوران شاهد فعالیت گروه های جهادی در زمینه بهداشتی، پزشکی و عمرانی بودیم و از همه دست اندرکاران تقدیر و تشکر می کنیم.

امام جمعه خاوران افزود: چنین اقدامات جهادی و همدلی هایی در کمتر کشوری به چشم می خورد و باعث شده است تا نیروی لایزال بسیجی با همدلی و همکاری به هم نوعان خود کمک کنند که این یکی از برکات انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: بسیج در کشورهای دیگر نیز تشکیل شده است و «حشدالشعبی» نمونه الگو برداری از بسیج خودمان است.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به اصلاح یارانه ها بیان کرد: دولت در این خصوص طرحی را طبق قانون  اجرا کرده و وظیفه دولت اجرای قانون است که این قانون سالیان سال اجرا نشده بود و هیچ دولتی زیر بار آن نرفت.

وی ادامه داد: این موضوع مردم را نگران کرده است اما باید بدانیم در کدام زمین بازی می کنیم زیرا رئیس جمهور به صراحت اعلام می کند که «پای آبرویم هم ایستاده ام».

امام جمعه خاوران اضافه کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرموده اند که دولت طرح های اقتصادی خوبی دارد و مجلس شورای اسلامی و مردم در این خصوص باید کمک کنند.

وی با اشاره به اقدامات دولت جدید طی چند ماه گذشته گفت:  یارانه ای که به همه مردم داده شده تقریبا 10 برابر شده و واردات خودرو آزاد شده و این رانتی که در صنعت خودرو سازی مشاهده می کنیم در حال شکستن است.

امام جمعه خاوران گفت: صدایی که امروز گاها در فضای مجازی مشاهده می کنیم که عده ای معترض هستند، صدای شکستن بسیاری از رانت خواران است که خودش را اینگونه بروز داده است.

وی اعلام کرد: اقدامات دولت جدید در کرونا و نفت مشهود است به شکلی که آمار کشته شدگان کرونا از ۸۰۰ نفر تقریبا به صفر رسیده و فروش نفت ما چند برابر قبل از تحریم شده است.

کد خبر 1174875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha