جراحی اقتصادی تنها راه برون‌رفت از مشکلات است

حجت‌الاسلام فلاح جراحی اقتصادی را تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه دانست و گفت: احتکارکنندگان شبیه به منافقین هستند و آنان با این کار خود، مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، «ابراهیم فلاح» در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بخش کرگانرود ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و انفاق در راه خدا، اظهارکرد: زیاد بودن مال، و ثروت و عدم انفاق از سوی ثروتمندان باعث خواهد شد که قلب این چنین انسان‌ها روز به روز سخت شود و از حسنات به دور باشند.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش، جراحی اقتصادی را تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه دانست و افزود: گران بودن مواد غذایی در خارج از مرزها، انگیزه قاچاق این مواد به خارج از کشور و تعلق نگرفتن یارانه‌ها به قشر محروم و ضعیف جامعه، مسئولان کشور را ناچار به این جراحی اقتصادی کرد.

 

وی با بیان‌اینکه مردم دولت را در این راه کمک و همراهی کنند، تصریح‌کرد: این کار عظیم با مدیریت درست انجام گیرد و از تمام توان و دستگاه‌ها  برای این کار بزرگ استفاده شود.

 

حجت‌الاسلام فلاح با اشاره به اینکه احتکارکنندگان شبیه به منافقین هستند، گفت: احتکارکنندگان با این کار خود، مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین می‌کنند.

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش به ۲۳  اردیبهشت و لغو قرارداد کاپیتالاسیون و ۲۴ اردیبهشت لغو امتیاز تنباکو و ملی شدن صنعت تنباکو اشاره کرد و گفت: لغو امتیازها به رهبری میرزای شیرازی صورت پذیرفت .

 

وی با اشاره به افتتاح  مرکز درمانی شبانه‌روزی بخش کرگانرود، از تمام کسانی که در انجام  این کار زحمت کشیدند، تشکر کرد.

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود به ورود بشار اسد به کشورمان و دیدار با مقام معظم رهبری و رئیس جمهور کشورمان اشاره کرد و افزود: این سفر و دیدارها تیری بر پیکر دشمنان نظام بود.

 

حجت‌الاسلام فلاح به ۲۷ اردیبهشت سالروز شهادت شهید حمزه و ارتحال حضرت عبدالعظیم حسنی اشاره و این ایام را تسلیت گفت.

کد خبر 1174890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha