اجرای طرح اقتصادی نیازمند همراهی مسئولان و مردم است

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه دولت سرگرم حل مشکلات است و همه توانش را گذاشته به مردم و به ویژه مستضعفین فشار نیاید، گفت: همه مسئولین و مردم کمک کنند تا طرح اصلاح اقتصادی به خوبی اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خمام، حجت‌الاسلام «هادی حبیبی» در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهارکرد: تقوا یعنی مواظب باشیم به حرام نیفتیم.

 

امام جمعه خمام با بیان‌اینکه یکی از آسیب‌های اجتماعی که در مواردی باعث ایجاد فتنه و بحران در جامعه می‌کند و سبب ازبين رفتن صميميت و دوستی و موجب رنجش خاطرمردم می‌شود و آن مرض شایعه است، افزود: شایعه خبری است که صحت و نادرستی آن معلوم نيست.

 

وی با اشاره به اینکه معمولا شايعه درموضوعاتی ساخته می‌شود که مردم نسبت به آن حساسیت دارند و معمولا فرد یا تشکیلاتی در نشر آن دخالت دارند، تصریح‌کرد: شایعه عمری  کوتاه دارد چون به بزودی بی‌اساس بودن آن مشخص می‌شود.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه نوع شايعات ازاهداف خاص سياسی و اجتماعی برخوردار است، گفت: بیشترین شایعه در مورد اشخاص، جریان‌ها و مجموعه‌ها پخش می‌شود.

 

خطیب نماز جمعه خمام به ۱۵ شوال سالروز ارتحال حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اشاره و این روز را تسلیت گفت.

 

وی با اشاره به سفر بشار اسد رئیس جمهور روسیه به ایران و دیدار با مقام معظم رهبری و رئیس جمهور کشورمان، افزود: به برکت مقاومت و ایستادگی ملت و دولت سوریه؛ در حال حاضر سوریه در دنیا به عنوان یک کشورقدرتمند شناخته می‌شود.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه پیام دیگر سفر بشار اسد به ایران این بود که ازخطرات امنیتی عبور کرده‌ایم، تصریح‌کرد: پیام دیگر سفر بشار اسد این بود که همراهی با ایران موجب قدرت و قوت کشورها خواهد بود.

 

امام جمعه خمام ادامه داد: دولت‌ها و اشخاصی که در پی تضعیف ایران هستند هم اکنون یا سقوط کرده‌اند یا بنیان‌های متزلزلی دارند.

 

وی به اصلاح یارانه‌ها و استفاده دشمن و موج‌سواری آنها از این موقعیت اشاره کرد و گفت: دولت ۸ ماه است روی کار آمده و به گونه‌ای تبلیغ می‌کنند که باید ظرف این چند ماه مشکلات 50 ساله کشور راحل کند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه یقینا گرانی اجناس خوشایند نیست اما فداکاری وخدمات شبانه‌روزی دولت پیش روی ماست، اضافه‌کرد: واقعیت این است که درمنطقه ما متاسفانه جنگی بین روسیه و اوکراین صورت گرفته و تبعاتی دردنیا داشته است.

 

وی با بیان‌اینکه دولت سیزدهم در شرایطی روی کار آمد که دولت قبلی ۱۰ هزار میلیارد تومان بدهی برای دولت جدید باقی گذاشته است، افزود: دولت شبانه‌روزی تلاش می‌کند مردم مشکل‌شان کم شود.

 

خطیب نماز جمعه خمام ادامه داد: هر چند رئیس جمهور خود گفتند که اولویت اولم این است که ریشه کرونا که هر روز ۷۰۰ نفرفوتی داشت راحل کند و این کار را کرد.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه دولت سرگرم حل مشکلات است و همه توانش را گذاشته به مردم و به ویژه مستضعفین فشار نیاید، اضافه‌‎کرد: همه مسئولین و مردم کمک کنند تا طرح اصلاح اقتصادی به خوبی اجرایی شود.

 

امام جمعه خمام با بیان‌اینکه نیاز به همبستگی و هم افزایی دولت و مردم داریم، افزود: برای اجرای طرح اقتصادی مساعدت و همراهی نخبگان و فعالان اقتصادی لازم است.

 

حجت‌الاسلام حبیبی خاطرنشان‌کرد: جراحی اقتصادی کشور دردها و سختی‌هایی دارد اما دوران آسایش در پیش است.

 

 

کد خبر 1174891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha