برای اجرای عدالت اقتصادی با متخلفان وگرانفروشان با شدت بیشتری برخورد شود

امام جمعه بخش جوادآباد شهرستان ورامین گفت: برای اجرای عدالت اقتصادی با متخلفان وگرانفروشان و سودجویان با شدت بیشتری برخورد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام حسین رضاپور امام جمعه بخش جوادآباد شهرستان ورامین در خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با بیان روایتی از امام صادق علیه السلام، اظهار کرد: این امام همام بعد از سفارش به تقوی شیعیان توصیه می‌کند که صبح زود بعد از اقامه نماز صبح به دنبال کار و روزی حلال بروید که خداوند متعال به شما کمک خواهد کرد، از منظر اسلام کار و تلاش و کسب روزی حلال از جهاد در راه خداوند بالاتر است.

 

وی گفت: با طرح شجاعانه مردمی کردن یارانه ها توسط دولت مردمی، ان شالله یارانه به صاحبان اصلی خود باز خواهد گشت.

 

امام جمعه جوادآباد افزود: علی رغم اینکه این طرح عدالت محور مورد تایید و تاکید همه کارشناسان و دلسوزان نظام بود اما این وظیفه را دولت‌های قبلی متأسفانه بدلایلی انجام ندادند و کوتاهی کردند، یارانه ای که به عنوان کمک معیشت باید به نیازمندان و طبقه متوسط جامعه پرداخت می شد به جیب طبقه مرفه و دلالان واریز می‌شد.

 

وی عنوان کرد: دولت سیزدهم با اجرای مصوبه مجلس در حذف ارز ناعادلانه ترجیحی و با توجه به وضعیت جهانی غلات در نتیجه جنگ روسیه و اوکراین که موجب قاچاق شدید کالاهای اساسی به کشورهای همسایه می‌شد و ممکن بود کشور دچار بحران شود وارد عمل شد که نیازمند همراهی و همکاری همه عدالت خواهان و دلسوزان نظام و مردم است.

 

خطیب جمعه جوادآباد گفت: انتظار مردم این است باید با متخلفان وگرانفروشان و سودجویان با شدت بیشتری برخورد شود تا موجبات خرسندی و اطمینان مردم از اجرای بهتر این طرح بزرگ شود.

 

حجت الاسلام رضاپور در پایان با اشاره به لغو دو طرح ذلت بار و استعماری کاپیتولاسیون و امتیاز تنباکو به فتوای آیت الله میرزا شیرازی، افزود: با هدایت و رهبری علما و مراجع اسلام این دو طرح ذلت بار لغو شد و ملت عزیز ایران را از ذلت و حقارت حفظ کرد.

کد خبر 1174909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha