مردم در اجرای عدالت اقتصادی همکاری کنند/لزوم نظارت بر بازار

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: مردم در اجرای عدالت اقتصادی همکاری کنند تا به طرح به خوبی اجرا و نتایج آن متوجه همه مردم بشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید «یوسف طباطبایی نژاد« در خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به عدالت اقتصادی و حذف ارز ترجیحی اظهارداشت: برای بهبود وضع اقتصادی کشور و رفع دغدغه ها

و نیازها به تغییراتی در اقتصاد نیاز داریم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: اقتصاددان ها این تغییرات و توزیع عادلانه منابع برای مردم را مورد توجه قرار داده اند و در این خصوص باید ارز ترجیهی از تولید حذف و در اختیار مردم قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: مردم در اجرای عدالت اقتصادی همکاری کنند تا به طرح به خوبی اجرا و نتایج آن متوجه همه مردم و بسیاری از مشکلات ناشی از فساد و رانت حذف شود.

 

لزوم نظارت بر بازار توسط مردم و دولت

 

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه در اینگونه تغییرات بازار دچار مشکل می شود، تصریح کرد: نظارت بر بازار و سو استفاده های احتمالی لازم است و این کار باید توسط دلت و همچنین همکاری مردم صورت بگیرد.

وی نظارت مردمی بر بازار را نوعی امر به معروف و نهی از منکر دانست و اذعان داشت: مشارکت مردم در جلوگیری از سو استفاده برخی افراد سودجو در این شرایط لازم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری به سالروز حذف قانون کاپیتالاسیون اشاره کرد و اظهارداشت: دشمن همواره به دنبال اهداف خود هست که چنین قانونی را مصوب و اجرایی می کند و حقوق یک ملت را از بین می برد و در شرایط امروزی نیز اهداف خود را دنبال می کند.

وی ادامه داد: سیاه نمایی بازار داخلی و توجه به مشکلات را برای بر هم زدن نظم و تحقق اهداف خود دنبال می کند و گرنه هیچ دلسوزی ندارد.

کد خبر 1174913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha