شهدا با خداشناسی و خدابینی به قرب الهی رسیدند

حجت الاسلام ماندگاری گفت: شهدا خدا را دیدند و با خدابینی و خداشناسی در مسیر الهی گام نهادند و به تعالی و قرب معبود رسیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، حجت‌الاسلام «محمدمهدی ماندگاری» جمعه شب(23 اردیبهشت)  در ششمین یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان بهشهر در مصلای آیت الله جباری(ره) بهشهر اظهار کرد: شهادت هنری است که شهدا با انتخاب خود در این مسیر گام نهاده و به قرب الهی رسیدند.

 

این کارشناس امور دینی و مذهبی افزود: همه ما در برابر شهدا و خون پاک شان مسئول هستیم و نباید بی تفاوت از این یادواره ها و مراسم ها باشد چرا که این یادواره ها تلنگری برای ادامه راه شهدا و قرار گرفتن در مسیر خدایی و الهی و مسیر ولایت‌فقیه است.

وی با تاکید بر اینکه باید پیام شهدا منتشر شود؛ خاطر نشان کرد: یادواره شهدا فرصتی برای انتقال پیام شهدا به نسل جدید و است و باید از این فرصت استفاده کرد.

 

حجت الاسلام ماندگاری گفت: شهدا خدا را دیدند و با خدابینی و خداشناسی در مسیر الهی گام نهادند و به تعالی و قرب معبود رسیدند.

 

این کارشناس امور دینی و مذهبی افزود: شهدا محشور شدن با خدا را دوست داشتند و اکنون حشرشان با خداوند است و همه ما اگر خواهان این حشر هستیم باید در مسیر شهدا که همان مسیر قرآن و اهل بیت است؛ گام نهاده و تابع ولایت فقیه و رهبری باشیم.

وی یادآور شد: یادواره شهدا تذکری مهم برای ماست تا بیشتر و بهتر از گذشته در مسیر و راه شهدا گام برداریم و با توسل به اهل بیت و شهدا هدایت شویم.

 

به گزارش شبستان، شهرستان بهشهر 3 شهید مدافع حرم دارد که شهیدان « رحیم کابلی»، «بهمن قنبری» و «سید سجاد خلیلی» از شهدای مدافع حرم شهرستان بهشهر هستند که شهید رحیم کابلی همچنان جاویدالاثر است.

کد خبر 1174974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha