ششمین یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان بهشهر برگزار شد

ششمین یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان بهشهر در مصلی آیت الله جباری(ره) بهشهر با حضور دلدادگان به شهید و شهادت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، ششمین یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان بهشهر در مصلای آیت الله جباری(ره) بهشهر جمعه شب(23 اردیبهشت)  با حضور حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لایینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری حجت الاسلام «سید عربعلی جباری» امام جمعه بهشهر و جمعی از مسئولان، خانواده شهدا و مردم ولایتمدار و شهید پرور بهشهر برگزار شد.

ششمین یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان بهشهر در مصلی آیت الله جباری(ره) بهشهر با سخنرانی حجت‌الاسلام «محمدمهدی ماندگاری» از وعاظ سرشناس تهران و کارشناس امور دینی و مذهبی و با حضور دلدادگان به شهید و شهادت برگزار شد.

این مراسم با مداحی حاج «ابوذر روحی» مجری نمایهنگ سلام فرمانده و با حضور ولایتمداران بهشهری برگزار شد و مردم و حاضرین در این مراسم معنیو در فراق شهدا عزاداری کردند.

به گزارش شبستان، شهرستان بهشهر 3 شهید مدافع حرم دارد که شهیدان « رحیم کابلی»، «بهمن قنبری» و «سید سجاد خلیلی» از شهدای مدافع حرم شهرستان بهشهر هستند که شهید رحیم کابلی همچنان جاویدالاثر است.

کد خبر 1174976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha