امروز میدان؛ میدان جهاد و مسئولیت است

حجت الاسلام گنابادی نژاد گفت: امروز میدان، میدان جهاد و مسئولیت است و مدیر جدید کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با روحیه جهادی در اعیار و طرار فرهتگ رضوی باید حرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد ، «حجت گنابادی نژاد» در مراسم تکریم و معارفه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، بیان کرد: مسجد در تاریخ انقلاب و اسلام یک رکن رکینیی بوده و انقلاب ما از مسجد شروع شد و در طول سالهای پس از انقلاب هر موقع با محوریت مسجد کاری را پیش بردیم موفق بودیم و هر موقع ار مسجد فاصله گرفتیم ضرر های بسیار قابل توجه کردیم.

 

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استاندار خراسان رضوی افزود: عمران و آبادانی که قرآن مد نظر دارد عمران و آبادانی فرهنگی و سازندگی های معنوی و معرفتی است، همان مسئولیتی که امروز متوجه کانون های فرهنگی است و کانون های فرهنگی از رویش های انقلاب در مسجد است.

 

وی افزود: حتما در کانون مساجد کار فراوان شده که وظیفه ما حق شناسی است، اگر امروز رهبر معظم انقلاب از جهاد تبیین می فرمایند یکی بیان دستاوردها است و در نقشه دشمن قرار نگیریم و اگر در فضای مجای که می خواهد همه چی وارونه جلو داده شود مامور بیان سیاه نمایی ها نشویم حتما در مسجد اتفاقات خوبی افتاده است.

 

حجت الاسلام گنابادی نژاد با بیان اینکه خادمان مسجد دستاوردهای خوبی داشتند و کانون های فرهنگی را باید به دیده احترام نگاه کنیم؛ اظهار داشت: اما ما کار انجام نداده نیز فراوان داریم ضمن اینکه باید به کارهای انجام شده را به دیده احترام نگاه کنیم.

 

وی گفت: امروز میدان، میدان جهاد و مسئولیت است و مدیر جدید کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با روحیه جهادی در اعیار و طرار فرهتگ رضوی باید حرکت کنند و ما در استانداری نیز اعلام آمادگی می کنیم تا کانون مساجد در عرصه های مختلف با افق تمدن نوین اسلامی بدرخشد و کانون ها افزایش پبدا کنند.

 

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استاندار خراسان رضوی افزود: از جمله اتفاقات خوب مساجد، خدمت به زائرین امام رضا بود و این بسیار خوب است و امیداوریم یک ابتکار و نوآوری با محوریت زائران امام رضا (ع)در مساجد رقم بخورد.

 

وی ضمن قدردانی از زحمات مدیر سابق کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی؛ گفت: حجت الاسلام افکار که عهده دار این سنگر و مسئولیت شدند توفقیات روز افزون طلب می کنم.

 

کد خبر 1174980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha