اردوی سینما در کانون «امام موسی کاظم (ع)» برگزار شد

ابراهیمی گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام موسی کاظم (ع)» با برگزاری اردوی سینما به تماشای فیلم «ساعت صفر» نشستند.

«عبدالرحمن ابراهیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: اردوی سینما ویژه بچه های مسجد در مقطع متوسطه دوم کانون فرهنگی هنری «امام موسی کاظم (ع)» شهرستان جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام موسی کاظم (ع)» شهرستان جهرم افزود: بچه های مسجد در این برنامه با حضور در سینمای جهرم به تماشای جدیدترین اثر سینمایی نشستند.

 

وی بیان کرد: فیلم سینمایی «ساعت صفر» که جریان دستگیری «عبدالمالک ریگی» را به تصویر کشیده، در اردوی سینما بچه های مسجد به نمایش در آمد.

 

ابراهیمی خاطرنشان کرد: این برنامه با حضور حدود 20 نفری بچه های مسجد برگزار و با استقبال آنها مواجه شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام موسی کاظم (ع)» در پایان اظهار کرد: برنامه اردوی سینما در این کانون فرهنگی هنری با هدف غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد با رویکرد توجه به هنر هفتم انجام شده است.

 

به گزارش شبستان، «روز صفر» عنوان فیلمی به کارگردانی و تهیه کنندگی «سعید ملکان»، نویسندگی «سعید ملکان و بهرام توکلی» محصول سال ۱۳۹۸ است.

 

 این فیلم به سبک معمایی-هیجانی و در فضای جنگی و ماجراجویانه به زبان‌های فارسی، اردو، پشتو و آلمانی؛ محصول ایران است.

 

«امیر جدیدی» و «ساعد سهیلی» بازیگران نقش اول آن هستند. چند بازیگر خارجی و بازیگران تئاتر هم در این فیلم جلوی دوربین رفته‌اند؛ همچنین بخش‌هایی از این فیلم در شهر «برلین» فیلمبرداری شده‌است.

 

 این فیلم (به همراه فیلم شنای پروانه) با دریافت پنج سیمرغ بلورین از سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر، رکورددار دریافت بیشترین جایزه در این جشنواره شد.

 

 

کد خبر 1175034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha