زیرساخت های فرهنگی و هنری در کارخانه نوآوری استان البرز افزایش پیدا می کند

برجی با اعلام خبر تسریع و ارتقاء روند فعالیت کارخانه نوآوری البرز گفت: زیرساخت های فرهنگی و هنری در کارخانه نوآوری استان البرز افزایش پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محسن برجی» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر تسریع و ارتقاء روند فعالیت کارخانه نوآوری البرز گفت: زیرساخت های فرهنگی و هنری در کارخانه نوآوری استان البرز افزایش پیدا می کند. 

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج افزود: طراحی هوشمندانه کارخانه نوآوری و صنایع خلاق در قالب راه اندازی سالن سینما، خانه کودک و مادر، ایجاد هتل، برپایی نمایشگاه، سالن اجتماعات و ... فرصت رشد فعالیت های فرهنگی هدفمند در این مجموعه است. 

 

 

وی با اشاره به اهمیت ایجاد فضاهای مناسب فرهنگی در شهرک صنعتی بیان کرد: امکان ارائه خدمات متنوع و گسترده در این مجموعه شهری کرج وجود دارد که متناسب با اهمیت جایگاه استان البرز به عنوان قطب علم و فناوری کشور این مهم اهمیت دارد. 

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: تسریع در حل و رفع موانع موجود در ارتقاء فعالیت کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز می تواند زمینه احیاء این نماد فرهنگی و علمی شهر کرج باشد.

 

 

 

 

کد خبر 1175039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha