تولیت آستان قدس رضوی به طبس سفر می کند

تولیت آستان قدس رضوی (۲۹ و ۳۰ اردیبهشت) به منظور بازدید و بررسی مشکلات میقات الرضا(ع) و دیدار با روحانیت و نخبگان طبس به این شهرستان سفر می کند.

حجت الاسلام «محمدرضا محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: حدود سه سال است که حجت الاسلام «مروی» به عنوان تولیت آستان قدس رضوی معرفی شده اند و طی این مدت سفری به شهرستان طبس نداشته اند.

 

امام جمعه طبس با اشاره به سفر تولیت آستان قدس رضوی به طبس بیان کرد: با توجه به اینکه آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس تحت نظر آستان قدس رضوی قرار دارد و یک صحنی از صحن های حرم مطهر محسوب می شود حجت الاسلام «مروی» به این شهرستان سفر خواهند کرد.

 

وی در ادامه گفت: حجت الاسلام «مروی» تولیت آستان قدس رضوی طی سفر دو روزه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 29 و 30 اردیبهشت ماه میهمان مردم ولایتمدار و مومن شهرستان طبس خواهد بود.

 

حجت الاسلام محمدی به اهداف سفر تولیت آستان قدس رضوی اشاره کرد و افزود: بررسی مشکلات و نواقص موجود در مجموع آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس و شرکت در شورای اداری، دیدار با روحانیت، نخبگان و خانواده های شهدا از جمله اهداف این سفر است.

 

امام جمعه طبس در پایان عنوان کرد: تولیت آستان قدس رضوی طی سفر دو روزه خود به طبس از مجموعه های کشاورزی و دامداری آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) این شهرستان بازدید میدانی خواهند داشت.

 

 

کد خبر 1175079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha