بها دادن به بچه‌های مسجد و هیئت به مردمی شدن اداره کشور کمک می‌کند

کشکولی گفت: یکی از اولویت‌های ما در رسانه ملی در دوره جدید، بهای بیشتر دادن به مسجدی‌ها و هیئتی‌ها است زیرا به این صورت موضوع مردمی‌تر شدن اداره کشور نیز تحقق می‌یابد.

«محمدحسین کشکولی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مساجد و هیئت های مذهبی در خط مقدم مبارزه با دشمن قرار دارند، اظهار کرد: تلاش ما در رسانه ملی استفاده حداکثری از ظرفیت بچه های هیئت و مسجد است و برای این کار هم برنامه و هم عزم جدی داریم.

 

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما افزود: هر جا بچه های هیئتی و مسجدی مدیریت را بر عهده گرفتند، موفق بودیم و هرجا این گروه ها را کنار زدیم، کارها بر زمین ماند. یک بار دیگر کار را باید طبق فرمایش امامین انقلاب به مردم سپرد که مسجدی ها و هیئتی ها از برترین نیروهای مردمی هستند.

 

وی اضافه کرد: یکی از کارهای ما در رسانه ملی در دوره جدید بهای بیشتر دادن به اهالی هیئت ها و مساجد است زیرا به این صورت موضوع مردمی تر شدن اداره کشور نیز تحقق می یابد.

 

کشکولی گفت: بنده در تمام عمر در میان مردم در هیئت و مسجد بودم و با همین فرمان، مدیریت شبکه قرآن را انجام می دهم. صدها گروه جهادی مسجدی و هیئتی که خیلی از آنان را من نمی شناسم، اطلاع دادند برنامه های فاخر و قابل پخش از آنتن رسانه ملی را دارند.

 

وی تاکید کرد: وقتی مدیریت رسانه ملی، مردمی شد آنگاه بچه های یک هیئت یا مسجد در دورترین نقطه کشور نیز ایمان دارند که کار خوب آنها در شرایط عادلانه، امکان پخش از رسانه ملی را دارد و پشت در بروکراسی اداری قرار نمی گیرد.

 

کد خبر 1175124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha