طرح مساجد کارآفرین و میزخدمت در مساجد اجرایی می شود

جهانی از اجرای طرح مساجد کارآفرین و میز خدمت رسانی در مساجد سطح استان خبر داد و گفت: میز خدمت با رویکرد رسیدگی به مشکلات مردم پی گیری می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی جهانی » امروز در سخنانی با اشاره به اهمیت جایگاه مساجد در رسیدگی به مشکلات مردم، گفت: رسیدگی به مشکلات  نزدیک و چهره به چهره با جامعه هدف برای درک بهتر مشکلات و رسیدگی بموقع به خواسته‌های درست مردم یک ضرورت و وظیفه همه مسئولین است.

 

وی افزود: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی میز خدمت در مساجد با هدف تقویت ارتباط مدیران با مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان با حضور مدیران دستگاههای اجرایی و خدمت رسان در محل مساجد استان برپا می‌شود.

 

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان با اشاره به استقرار کاریابی ها نیز در این میز خدمت، خاطر نشان کرد: میز خدمت در مساجد با حضور مدیران شورای هماهنگی و در حوزه های مختلف به بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و به ویژه جامعه هدف خواهد پرداخت.

 

وی با بیان اینکه بهترین مکانی که می‌شود از ظرفیت ان استفاده کرد مسجد است، افزود : ما می خواهیم از خدماتی که توسط وزارت مردم به مردم ارائه می گردد اطلاع رسانی جامع و کاملی انجام دهیم و گامی در جهت رفع مشکلات آنان برداریم.

 

جهانی اظهار کرد: احیای کارکردهای مسجد نقش مهمی در تقویت فرهنگ دینی و رسیدگی به مشکلات و مسائل مردم دارد.

 

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان افزود: این طرح در مساجد می تواند بر حضور اجتماعی مردم و همدلی بیشتر با مسئولین و حس اعتماد زایی را بیشتر کند .

کد خبر 1175129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha