برگزاری  تور آشنایی با مساجد تاریخی در پایتخت تایلند

مسلمانان در تایلند تور یک روزه را برای علاقمندان به فرهنگ اسلامی برای بازدید از چهار مسجد تاریخی «بانکوک» ،پایتخت این کشور برگزار می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «bangkokpost»،مسلمانان در تایلند تور یک روزه را برای علاقمندان به فرهنگ اسلامی برای بازدید از چهار مسجد تاریخی «بانکوک» ،پایتخت این کشور برگزار می کنند.

این تور یک روزه برای معرفی معماری منحصر به فرد اسلامی در 28 می برگزار می شود.

از زمان های قدیم، ارتباط بین دولت مالایی و پادشاهی سوکوتای وجود داشته است. کارهای زیادی از طریق تجارت انجام شد که منجر به توسعه روابط بین دو پادشاهی شد.

تا دوره آیوتایا، تون بوری و راتاناکوسین، دین اسلام و مسلمانان در شکل دادن به تاریخ سرزمین تایلند فعال بودند.

هنگامی که پادشاهی راتاناکوسین به عنوان پایتخت جدید افتتاح شد، مردم به دلایل جمعیت و نیروی کار آواره و به زور به شهرک‌ها آورده شدند.

در همان زمان، جوامع مختلف مسلمان همراه با سایر خارجی ها به شهرک سازی پرداختند.

مسلمانان اغلب در جوامع پراکنده در سطح شهر زندگی می کنند که هر کدام شیوه زندگی منحصر به فردی دارند .

مسلمانان در حال حاضر از شیوه زندگی سنتی در یک جامعه خاص بهره مند هستند.

برای اولین تور بازدید از مساجد ، شرکت کنندگان از مسجد چاکرافونگ که به دوران سلطنت شاه راما اول باز می گردد، بازدید خواهند کرد.

 مسجد بنگ آئو که به دلیل طراحی و معماری منحصر به فرد خود مشهور است نیز در میان مساجدی قرار دارد که قرار است از آن بازدید شود.

این سفر با بازدید از اولین کلیسای پروتستان در منطقه سامره که توسط انجمن معماران تایلند تحت حمایت سلطنتی برای حفاظت اعطا شد، به پایان خواهد رسید.

کد خبر 1175171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha