راه اندازی دومین مرکز درمان معتادان متجاهر در شیراز  با حدود ۵۰۰ نفر ظرفیت

حسینی گفت: دومین مرکز درمان معتادان متجاهر در شیراز با حدود ۵۰۰ نفر ظرفیت در فضایی بیش از ۳۰ هزار متر مربع احداث می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید موسی حسینی»، امروز (شنبه 24 اردیبهشت) در بازدید از پروژه ساخت و راه اندازی دومین مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان موضوع ماده 16 قانون شیراز که با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه فجر فارس انجام شد، گفت: دومین مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان موضوع ماده 16 به زودی در شیراز افتتاح خواهد شد. 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس افزود: راه اندازی این مرکز با دستور ویژه استاندار فارس و با هدف سامان دهی معتادان متجاهر از بهمن سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بیش از 50 میلیارد ریال از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر در این خصوص پرداخت شده و در حال حاضر با تلاش و همت سپاه فجر فارس در حال تکمیل شدن است.

حسینی بیان کرد: به دلیل تغییر اقلیم فرهنگی و اجتماعی جامعه ناچار به انجام این کار هستیم و پیش ‌بینی چنین ساختارهایی به دلیل رشد آسیب هاست.

وی ادامه داد: دومین مرکز درمان معتادان متجاهر در شیراز در فضایی بیش از 30 هزار متر مربع احداث می شود و شامل محل اسکان، محیط های ویژه درمان و مشاوره، کلاس های آموزش فنی و حرفه ای، ورزشی، فرهنگی و اشتغال و توانمندساز معتادان است و با حدود 500 نفر ظرفیت، امکانات مناسبی جهت نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر و کارتن خواب ایجاد خواهد کرد.

حسینی با قدردانی از مسئولان سپاه فجر فارس در ایجاد و راه ‌اندازی این مرکز گفت: شناسایی و درمان به‌ موقع معتاد اهمیت فراوانی در نجات فرد و جامعه دارد و از ابتدای امسال بیش از یک هزار و 300 معتاد متجاهر و کارتن‌ خواب در استان ساماندهی و به مراکز نگهداری و درمان ارجاع شده ‌اند.

کد خبر 1175199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha