حذف ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی موجب شکوفایی مسیر اقتصاد کشور می شود

ربانی زاده گفت: جراحی اقتصادی و حذف ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی اقدام شجاعانه دولت جدید است و موجب می شود تا مسیر اقتصاد کشور به شکوفایی برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محسن ربانی زاده»، امروز (شنبه 24 اردیبهشت) در جلسه کمیسیون صنعت و رونق تولید اتاق بازرگانی فارس گفت: ارز چهار هزار و 200 تومانی از سوی تمام عامل رانت و فساد و مخل بازار دانسته می شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس افزود: بخشی از تورم چند سال اخیر کشور طبق نظراقتصاد دانان حاصل وجود ارز چهار هزار و 200 تومانی بود.

وی اضافه کرد: جراحی اقتصادی و حذف ارز چهار هزار و 200 تومانی اقدام شجاعانه دولت جدید است و موجب می شود تا مسیر اقتصاد کشور به شکوفایی برسد.

وی اقتصادی را خوب دانست که بتواند در بازار تعادل ایجاد کند و عنوان کرد: کشور در شرایط موجود و پس از حذف ارز چهار هزار و 200 تومانی به مدیریت بازار و سامان دهی نیاز دارد تا به سرانجام مطلوب دست یابد.

ربانی زاده ادامه داد: دوره شکوفایی اقتصاد در کشورهای توسعه یافته وجود داشته و همگی برای طی دوران گذار و روند اقتصاد پویا با کمترین هزینه برای عموم مردم و کشور باید تلاش کنند و در این مسیر به تشریک مساعی، دیگر نگری و حرکت جمعی مردم نیاز داریم.

وی تصریح کرد: تا زمانی که اقتصاد در اختیار دولت ها باشد، توسعه ایجاد نخواهد شد و باید دخالت  دولت ها در اقتصاد کم و مطالبات تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تا زمانی که اقتصاد ما درست نشود به احقاق حق منجر نخواهد شد.

ربانی زاده تاکید کرد: اقدام شجاعانه دولت جدید در حوزه اقتصاد و جراحی اقتصادی، رخدادهای خوب برای آینده کشور رقم خواهد زد.

کد خبر 1175225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha