فعالیت ۹۰ خانه هلال در شهرها و روستاهای استان قزوین

آصفی از فعالیت ۹۰ خانه هلال در شهرها و روستاهای استان قزوین خبرداد و گفت: درصدد هستیم از این ظرفیت برای آموزش کمک های اولیه به مردم بهره گیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «حسن آصفی» در نشست خبری که امروز (شنبه ۲۴ اردیبهشت) در سالن جلسات هلال احمر قزوین برگزار شد، بیان کرد: یکی از اقدامات خوبی که توسط جمعیت هلال احمر انجام شده طرح سفیران بشر دوستی است که با توجه به ویژگی های این طرح درصدد هستیم تا این برنامه در سطح بین المللی هم برگزار شود.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین ادامه داد: خیران یکی از ظرفیت های خوبی هستند که می شود در بحث هلال احمر از این ظرفیت بهره برد که در قزوین مجمع خیرین تشکیل شده و توانستیم با جلب اعتماد این قشر کمک های خیران را داشته باشیم.

 

وی عنوان کرد: با توجه به این امر در بحث کمک رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه و یا سیل زدگان استان لرستان کمک های خوب خیران را داشتیم که جای تشکر از خیران وجود دارد.

 

آصفی اعلام کرد: همچنین از محل کمک های خیران در سال گذشته ۴۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در حوزه درمان و در حوزه تهیه و توزیع بسته های معیشتی توانستیم اقدامات خوبی را شاهد باشیم.

 

وی تصریح کرد: استان قزوین دارای ۹۰ خانه هلال است که این خانه ها به ویژه در مناطق روستایی بسیار فعال هستند و لازم است گسترش این خانه ها را داشته باشیم.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآور شد: در صدد هستیم از خانه های هلال برای آموزش کمک های اولیه استفاده کنیم و از طرفی هم در حال ساماندهی ظرفیت خیران در محله های کم برخوردار هستیم تا از این ظرفیت بیش از پیش بهره گیریم.

 

وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان قزوین و مصوبات این سفر خاطر نشان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان قزوین خوشبختانه برای پروژه انجیلاق ۳۰ میلیارد و ۱۰ میلیارد هم برای تکمیل مابقی پروژه مصوب شد که ان شاالله با این رقم ها بتوانیم پروژه های موجود را تکمیل کنیم.

 

کد خبر 1175232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha