نخستین اجلاس روسای شوراهای استان های کشور در گرگان برگزار می شود

بصیرنیا گفت: نخستین اجلاس روسای شوراهای اسلامی استان‌های سراسر کشور (دوره ششم) با حضور رئیس شورای عالی استانها و مسئولان کشوری و استانی روزهای (۲۸ تا ۲۹ اردیبهشت) در گرگان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی اکبر بصیرنیا» امروز (شنبه ٢۴ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران گفت: نخستین اجلاس روسای شوراهای اسلامی استانهای سراسر کشور (دوره ششم)  با حضور رئیس شورای عالی استانها و مسئولان کشوری و استانی روزهای (۲۸ تا ۲۹ اردیبهشت) به میزبانی استان گلستان در گرگان برگزار می شود.

 

رئیس شورای اسلامی گلستان افزود: مراسم افتتاحیه این اجلاس روز (چهارشنبه ٢٨ اردیبهشت) با حضور اعضای شورای استان گلستان، اعضای شوراهای اسلامی شهرستان و روسای شوراهای اسلامی ٣١ استان کشور، رئیس شورای عالی استان ها، استاندار گلستان و معاونین ایشان در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان، برگزاری کارگاه های آموزشی در قالب سه کارگروه تخصصی و نشست، برگزاری دو همایش با حضور شوراهای اسلامی شرق استان در گنبدکاووس و غرب استان در گرگان، دیدار با خانواده یکی از شهدای مدافع حرم استان و بازدید از بافت تاریخی و جاذبه های گردشگری استان از برنامه های پیش بینی شده این اجلاس است.

 

بصیرنیا اظهارداشت: در تمامی این همایش ها نمایندگان مجلس استان نیز حضور دارند.
 

کد خبر 1175281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha