خوزستان دارای ۲۰۳ شهید روحانی است

حجت‌الاسلام رستگار گفت: استان خوزستان دارای ۲۰۳ شهید روحانی است که ۶ نفر از این شهیدان والامقام از شهدای مدافع حرم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار» امروز (شنبه 24 اردیبهشت) ) در همایش تجلیل از فرماندهان روحانی دوران دفاع مقدس از پیش‌برنامه‌های کنگره چهار هزار نفری شهدای روحانی دوران دفاع مقدس که در تالار امام خامنه‌ای مجتمع فجر سپاه خوزستان برگزار شد اظهار کرد: در آستانه برگزاری کنگره چهار هزار شهید روحانی پیش کنگره‌هایی در استان‌های مختلف در حال برگزاری است.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: در این راستا در قزوین به دلیل حضور مرحوم حجت‌الاسلام ابوترابی تجلیل از آزادگان دفاع مقدس، در کرمان به دلیل وجود سردار شهید قاسم سلیمانی تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و در خوزستان به دلیل اینکه مشهد شهدا و محل حضور فرماندهان متعدد از استان‌های مختلف کشور بوده، تجلیل از فرماندهان روحانی هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

 

وی تصریح کرد: فعالیت‌هایی در راستای برگزاری این همایش با محوریت حجت‌الاسلام موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان صورت گرفت که از جمله تشکیل چند کارگروه‌، جمع‌آوری آمار شهدای روحانی، جانبازان و اسامی رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، تشکیل اکیپ‌هایی جهت سرکشی به خانواده شهدا و ... است.

 

حجت‌الاسلام رستگار با بیان اینکه کنگره ملی بزرگداشت چهار هزار شهید روحانی چهارم خرداد امسال به میزبانی استان قم برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: استان خوزستان دارای 203 شهید روحانی است که 6 نفر از این شهیدان والامقام از شهدای مدافع حرم هستند.

 

در این مراسم ضمن که با حضور جمعی از مسئولان، روحانیون، خانواده معظم شاهد، ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی خوزستان، از فرماندهان روحانی دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

 

کد خبر 1175295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha