هرگونه افزایش قیمت بدون تصویب ستاد تنظیم بازار ممنوع است

اشرفی گفت: هر کالایی که نیاز به افزایش قیمت داشته باشد باید مسیر قانونی آن از طریق سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان طی شود و در ستاد تنظیم بازار کشور یا ستاد تنظیم بازار استان قیمت جدید مصوب شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد اشرفی» شامگاه (۲۴ اردیبهشت) در کارگروه تنظیم بازار استان با بیان اینکه جاماندگان یارانه نگران نباشند، اظهار کرد: مردم استان می‎توانند اعتراضات یارانه‌ای خود را از جمله اعتراض به دهک‌بندی در سامانه حمایت ثبت کنند.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در ادامه افزود: کسانی که این یارانه‌ها به حساب آنها واریز نشده و فکر می‌کنند که مستحق هستند، می‌توانند با روود به سامانه رسیدگی به درخواست کمک حمایت معیشتی و یارانه نقدی» به آدرس (hemayat.mcls.gov.ir) نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند.

 

وی تصریح کرد: افراد می‌توانند برای اطلاع از دهک خانوار و یارانه پرداختی با تماس با شماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ و وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه متعلق به سرپرست خانواده از وضعیت خود مطلع شوند.

 

اشرفی متذکر شد: افرادی که به هر دلیل از سال ۹۳ یارانه نقدی دریافت نکرده‌اند و یا در سامانه یارانه نقدی ثبت نام نداشته‌اند، منتظر بمانند سازمان هدفمندی یارانه‌ها طی چند روز آینده سامانه‌ای را برای ثبت نام افراد معرفی خواهد کرد.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به عدم تولید روغن در استان، تصریح کرد: به منظور تنظیم و رفع نیاز بازار ۲ محموله روغن خوراکی در مجموع ۴۰۰ تن از استان‌های همجوار برای خراسان جنوبی تامین شده است و همچنین تامین ۴۰ تن روغن دیگر از خراسان رضوی در دستور کار است.

 

وی بیان کرد: هر کالایی که نیاز به افزایش قیمت داشته باشد باید مسیر قانونی آن از طریق سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان طی شود و در ستاد تنظیم بازار کشور یا ستاد تنظیم بازار استان قیمت جدید مصوب شود.

 


اشرفی در پایان از سازمان‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت خواستار نظارت لازم برای جلوگیری از افزایش سایر اقلام اساسی در سطح استان شد.

کد خبر 1175310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha