ناشر هرمزگانی در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

انتشارات سمت روشن کلمه، ناشر تخصصی ادبیات، فرهنگ و هنر به عنوان ناشر بومی استان هرمزگان در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « یداله شهرجو »،  مدیر مسئول انتشارات سمت روشن کلمه در گفتگویی خبری اظهار کرد: این نشر با تعداد قریب به ۲۰۰ عنوان کتاب در هر دو بخش حضوری و مجازی نمایشگاه کتاب تهران شرکت کرده است.

 

وی افزود: تعداد عناوین این نشر بومی و کیفیت چاپ کتاب ها در طی چهار روز گذشته از شروع نمایشگاه مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفته است.

 

مدیر مسئول انتشارات سمت روشن کلمه ادامه داد: برخی از کتاب های این نشر با موضوع هرمزگان حتی توجه بازدید کنندگان غیر هرمزگانی را هم به خود جلب کرده است.

 

شهرجو در پایان ضمن اشاره به این مطلب که طی روزهای گذشته تنها هم استانی های عزیزش را در کنار خود احساس کرده است، از همه علاقمندان به حوزه کتاب جهت حمایت و حضور در غرفه این انتشارات دعوت کرد.


وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای بازدید از غرفه انتشارات سمت روشن کلمه در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب می توانند به آدرس مصلای امام خمینی(ره)، شبستان،  سالن ناشران عمومی،  راهرو ۱۷،  غرفه ۲۳ مراجعه کنند.

 

 

 

کد خبر 1175337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha