آئین اختتامیه جشنواره شعر و دلنوشته قرآن و عترت برگزار می‌شود

بهرام مسلمی مهنی گفت: آئین اختتامیه جشنواره شعر و دلنوشته قرآن و عترت در رودبار جنوب برگزار می‌شود.

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: شامگاه امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا آئین اختتامیه جشنواره شعر و دلنوشته قرآن و عترت در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار جنوب برگزار می‌شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این باره، افزود: جشنواره شعر و دلنوشته از سری برنامه های هفته قرآن و عترت جنوب کرمان است که هم زمان با این هفته در سطح جنوب کرمان اجرا شده است.
 
وی یادآور شد: این جشنواره با موضوع کانون خانواده، سبک زندگی، احسان و نیکوکاری و موضوعات مذهبی اجرا شد.
 
مسلمی مهنی ابراز کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره، ۲۲ اردیبهشت ماه بود و علاقمندان به شرکت در این جشنواره می بایست آثار خود را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و یا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار جنوب تحویل دهند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد: امروز پس از داوری های صورت گرفته به ۳ اثر برتر در زمینه شعر و ۲۱ دلنوشته دانش آموزان جوایز ارزنده ای اهدا می شود.
 
وی نگاه ما در اجرای برنامه ها نگاهی عدالت محور است، عنوان کرد: سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان همراه با جشنواره مختلف است که هر یک از این جشنواره ها به میزبانی هر یک از هفت شهرستان جنوبی کرمان برگزار می شود.
کد خبر 1175341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha