منافع ارز ۴۲۰۰ تومانی به جیب رانت‌خواران می‌رفت/ دولت هزینه‌های تحمیلی به معیشت مردم را جبران کند

آریان‌پور ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی را به استخوانی در گلوی دولت سیزدهم و مردم تشبیه کرد و گفت: در این سال‌ها منافع این ارز تنها به جیب عده‌ای رانتخوار و اختلاسگر رفته است.

«رضا آریان‌پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار کرد: دولت سیزدهم تصمیم خود را برای جراحی اقتصادی گرفته و لازم است طرح جدید هدفمندی یارانه ها با دقت اجرایی شود.

 

نماینده مردم شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت باید همه پیامدهای این جراحی بزرگ اقتصادی را پیش بینی کرده و به صورت کارشناسانه اقدام‌کند تا فشار اقتصادی و معیشت بیشتری به مردم تحمیل نشود.

 

آریان‌پور گفت: ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی هم پوست موز زیر پای دولت بوده و هم استخوانی در گلوی دولت سیزدهم و مردم بوده است که منافع آن به جیب عده ای رانتخوار و اختلاسگر می رفت و مردم نفع چندانی از آن نداشتند.

 

وی ادامه داد: قاچاق گسترده محصولاتی که ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی دریافت می کردند به کشورهای دیگر از مصائب ارز ترجیحی بود که حالا جلوی آن گرفته خواهد شد.

 

عضو مجمع‌ نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح دولت باید فشار اقتصادی و معیشتی به مردم را کاهش دهد و هزینه هلی تحمیلی را جبران کند.

 

کد خبر 1175378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha