تکمیل  مرکز صنایع دستی سرایان نیازمند ۹۵۰۰ میلیون ریال اعتبار

عرب گفت: تکمیل پروژه ساختمان مرکز آموزش صنایع دستی شهرستان سرایان نیازمند تخصیص اعتباری بالغ بر ۹۵۰۰ میلیون ریال است تا صنعتگران و علاقمندان به آموزش صنایع دستی از بلاتکلیفی و مستأجری خارج شوند.

«محمد عرب» از شروع ادامه عملیات اجرایی ساختمان مرکز آموزش صنایع دستی شهرستان سرایان خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: با بهره مندی از محل منابع ملی و اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال جاری، زمینه بهره برداری از این پروژه فراهم شود.

 


مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سرایان فراوانی رشته های متنوع صنایع دستی و استقبال بخش خصوصی را در این خصوص یادآورشد و افزود: در صورت مهیا شدن این مرکز، صنعتگران، هنرمندان و علاقمندان صنایع دستی از ظرفیت های متمرکز در این مجموعه بیشتر از قبل بهره مند خواهد شد و موجبات رونق اشتغال در این شهرستان را به دنبال خواهد داشت.

 


وی ادامه داد: فاز اول ساختمان چند منظوره مرکز آموزش صنایع دستی شهرستان، بازارچه صنایع دستی و فضای اداری، واقع در سایت اداری به مساحت 250 مترمربع در مراحل پایانی اجرا قرار دارد و به زودی قسمت اداری این مجموعه به بهره برداری خواهد رسید و سایر قسمت ها نیز تا حدودی تکمیل خواهد شد.

 


عرب گفت: مبلغ چهار میلیون ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهور به این پروژه اختصاص یافته که اجرای اندود گچ، آستر سیمان، کاشی و سرامیک، سقف کاذب، ساخت پنجره و در، دیوار چینی، نماسازی، اجرای کامل تاسیسات گرمایشی و خرید تجهیزات مورد نیاز، اجرای سیستم روشنایی و خرید انشعابات، اجرای شبکه آب و فاضلاب، خرید قسمتی از تجهیزات اداری مورد نیاز و... پیش بینی شده که قسمت بیشتر عملیات پیش بینی شده اجرا و یا در مراحل پایانی قرار دارد.

 


وی افزود: این ساختمان دارای 700 مترمربع زیربنا که سال 1389 عملیات اجرایی آن آغاز و به دلیل محدودیت های اعتباری تاکنون به بهره برداری نرسیده است.

 


به گفته مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سرایان، با اعتبار پیش بینی شده قسمت اداری تکمیل و فضای بازارچه و آموزشی نیز به میزان اعتبار تخصیصی تکمیل خواهد شد.

 


وی اضافه کرد: با اختصاص اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان، مجموعه ظرف سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1175384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha