کلنگ ساخت یک واحد آموزشی در الیگودرز به زمین زده شد

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس لرستان گفت: کلنگ ساخت یک واحد آموزشی ۶ کلاسه به همت دو خیر مدرسه ساز در روستای سنج الیگودرز به زمین زده شد.

« یونس بهاروند » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: کلنگ احداث این مدرسه، با حضور جمعی از مسئولان استانی و اهالی روستای سنج شهرستان الیگودرز به زمین زده شد.

 

وی با اشاره به میزان مشارکت خیرین مدرسه ساز در احداث فضاهای آموزشی استان، افزود: این مدرسه به همت خیرین  مهدی و محمد قبادی احداث می شود.

 

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس لرستان گفت: سرانه فضای آموزشی در این استان به ازای هر دانش آموز ۵.۱ متر است در حالی که استاندارد آن ۸.۳۹ متر است.

 

بهاروند بیان کرد: اتمام پروژه‌های نیمه تمام هدف بنده در نوسازی مدارس است و دلیل آن هم وجود پروژه‌هایی هستند که برای به پایان رسیدن آنها اعتبار بسیار محدودی مورد نیاز است.

 

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس لرستان افزود: تولید محصول دانش‌بنیان برای ما یعنی ساخت مدارس زیبا، ایمن، مقاوم و مورد پسند دانش‌آموزان که مطابق ضوابط فنی و مطابق اقلیم استان باشد.

 

بهاروند اظهار کرد: احداث مدارس در مناطق محروم از دیگر برنامه‌های بنده در نوسازی مدارس است و بسیار امیدوارم با کمک خیرین ارجمند مدرسه ساز، مانند دیگر مناطق، مناطق دور افتاده و کمتر توسعه یافته هم در بحث احداث اقدامات خوب و قابل قبولی رقم بخورد.

 

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با تشکر از همکاری خیرین در راستای بهبود فضای آموزشی، اظهار کرد: همه امکانات برای مشارکت خیرین مدرسه در استان لرستان مهیا خواهد شد.

 

کد خبر 1175392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha