بسیج سازندگی متعلق به انقلاب اسلامی و مردم  است

دوستوندی، گفت: بسیج سازندگی متعلق به انقلاب اسلامی و مردم بوده و با حضور در عرصه‌های تخصصی به جریان کاربلد، کارآمد، مطالبه گر، در میدان عمل، مردمی و الگو برای سایر دستگاه ها تبدیل شده‌است.

فرزاد دوستوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره  به اعزام گروه‌های جهادی برای ارائه خدمات به مناطق محروم و روستایی ،گفت: همزمان با برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی، گروه‌های جهادی برای ارائه خدمات به مناطق محروم ،کم برخوردار و روستایی کرمانشاه اعزام شدند.

 

 

 

مسئول بسیج سازندگی کرمانشاه، افزود:گسترش فرهنگ جهاد و مقاومت یک تکلیف دینی  است که سابقه دیرینه دارد و در عصر کنونی که با هجمه گسترده دشمنان بر علیه ارزش های دینی، مکتبی و ملی مواجه هستیم تکلیف و مسئولیت پذیری ما بیشتر است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: گروه های جهادی بدون هیچ منتی در راستای منویات مقام معظم رهبری در مباحث مربوط به کمک‌های مومنانه، محرومیت‌زدایی و مبارزه با کرونا در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی می‌کنند و  به برکت تفکر انقلاب اسلامی و حضور جوانان با استعداد حرکت بسیج سازندگی در مسیر خدمت رسانی روز به روز گسترده تر شده و امروز جریان جهادی در کشور به شکوفایی رسیده و در مسیر ساختن ایرانی قوی و آباد با اقتدار در حال حرکت است.

 

 

دوستوندی تصریح کرد: خدمت‌رسانی در پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی، احداث مجتمع آبرسانی و ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با همکاری کمیته امداد از جمله خدمات در دست اقدام بسیج سازندگی کرمانشاه است.

 

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه با اشاره به اینکه  گروه‌های جهادی از رده‌های مختلف تشکیل شده است، اظهار کرد: از همه قشری همچون بسیج جهاد کشاورزی، بسیج مهندسین، بسیج جامعه پزشکی و گروه‌های جهادی دانشجویی در طول  سال بخصوص هفته بسیج سازندگی در مناطق محروم و روستایی استان کرمانشاه مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

کد خبر 1175425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha