دیدار صمیمی  مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های  فرهنگی هنری مساجد با مدیر کل ارشاد همدان

مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان با مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان دیدار صمیمی داشتند.

به گزارش  خبرگزاری شبستان  از همدان، نشست صمیمی کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان با مدیر کل جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان برگزار شد.

 

«مسعود ویژه» در این دیدارصمیمی گفت: کانون های مساجد بزرگ ترین هسته مردمی در بدنه ارشاد هستند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: توجه ویژه به اوقات فراغت و برنامه ریزی مناسب برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان در این ایام، اختصاص مربی به کانون های مساجد در حوزه های مختلف هنری و فرهنگی و تعامل بیشتر با کانون های فرهنگی هنری مساجد در حوزه های مختلف مورد توجه است.

 

«حمید رضا ناهیدی فرد» در ادامه این نشست گزارشی از فعالیت های یکسال ستاد کانون های  فرهنگی هنری مساجد استان را بیان کرد و افزود:  راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور گامی برای توسعه و ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در کشور است تا اعضای این کانون‌ها در سطح شهر و روستا با استفاده از ظرفیت مساجد بتوانند برای تحقق اهداف فرهنگی گام بردارند

 

.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: در دورترین نقطه این استان هم کانون مساجد بدون  هیچگونه چشم داشتی در حال فعالیت هستند و در تمامی برنامه ها شرکت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: مسجدي کار کردن با کار اداري فرق دارد،  کار مسجدي ويژگي های خاص خود را دارد چرا که  کار دلی است و صفات کار مسجدي، خوش رويي و مدارا کردن  با نسل جوان و جذب جوانان به مساجد  است.

ناهیدی فرد بیان کرد:کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با منابع انسانی و خلاقیت مردمی شکل گرفته است لذا ویژگی مردمی بودن کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آنان را بسیار متفاوت‌تر از سایر نهادهای فرهنگی کرده است.

در ادامه این نشست هر کدام از کارکنان کانون های فرهنگی هنری مساجد مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را بیان کردند.

کد خبر 1175438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha