فرهنگ سازی و حرکت های جهادی مردمی از نیازهای گام دوم انقلاب است

سرهنگ مهجوری با اشاره به اهمیت فعالیت های گروه های جهادی، گفت: یکی از مهمترین نیازهای گام دوم انقلاب فرهنگ سازی حرکت های جهادی بر پایه مردم است.

سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» با اشاره به فعالیت های گسترده گروه های جهادی و اهمیت این فعالیت ها به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: گروه های جهادی با فعالت های گسترده خود در مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم نقش موثری در امید آفرینی و امید بخشی در بین اقشار مختلف دارند.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک با تاکید بر اینکه در موفقیت های گام اول انقلاب نقش مردم بسیار پر رنگ است، افزود: یکی از مهمترین نیازهای گام دوم انقلاب فرهنگ سازی حرکت های جهادی بر پایه مردم است.

 

وی با تاکید بر اینکه نقش مردم در ساختن ایرانی قوی در گام دوم از اهمیت بسیاری برخوردار است، ادامه داد: ملت ایران همواره در همه صحنه های انقلاب حضور گسترده داشته اند و امروز نیز با حضور جهادی خود ایرانی آباد و آزاد را به تصویر خواهند کشید.

امید بخشی بین مردم و مناطق محروم کارکرد مهم گروه های جهادی

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به فعالیت گروه جهادی شهید علیرضا ابراهیمی در روستای مشهد الکوبه اراک، گفت:این گروه جهادی در راستای کمک به نیازمندان و محرومین در قالب رزمایش جهادگران فاطمی به ارائه خدمت می پردازند.

 

مهجوری با بیان اینکه در هفته بسیج سازندگی امسال بیش از ۲۳ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی شرکت داشتند، ادامه داد: این گروه های جهادی و جهادگران بسیجی تمام تلاش و توان خود را برای دستگیری از نیازمندان و محرومین بکار گرفته بودند.

 

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین کارکردهای اردوهای جهادی در کنار برکات فراوان آن امیدبخشی بین مردم و مناطق محروم است، ادامه داد: جوانان با شرکت در این اردوها درس معنویت، اخلاق و مدیریت می آموزند که می تواند برای آینده زندگی و شغلی آنها موثر باشد و از این جهت گفتمان سازی کار جهادی اهمیت بسیاری دارد.

روحیه جهادی مهمترین راهکار در مقابله با دشمنان است

این مقام مسئول با بیان اینکه راهکار مقابله با دشمنان کار و روحیه جهادی است، گفت: جهادگران در طی این سال ها توانستند بسیاری از تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند و کارآمدی تفکر جهادی و انقلابی را به نمایش بگذارند.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به اینکه کار جهادی و خدمت به محرومین باید در دستور کار همگان قرار گیرد گفت: جهادگران بسیجی با روحیه انقلابی نشان داده اند با جهاد هیچ بن بستی وجود ندارد و می توان همه موانع را برطرف و تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد.

 

سرهنگ مهجوری با تاکید بر اینکه در گام دوم انقلاب باید کار جهادی و خدمت به محرومین گفتمان قالب جامعه باشد، افزود: همه به ویژه مسئولان وظیفه دارند در این راستا تلاش کرده و گام های موثری را بردارند.

ارائه خدمات ۶۵ هزار نفر روز توسط جهادگران اراکی در سال ۱۴۰۰

وی به فعالیت بیش از 360 گروه جهادی در شهرستان اراک اشاره کرد و گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم و رفع فقر و محرومیت در سطح شهر اراک این تعداد گروه جهادی سازماندهی شده اند که در عرصه های مختلف خدمت رسانی می کنند.

 

سرهنگ مهجوری خاطر نشان کرد: گروه های جهادی در سطح اراک منشا خدمات فراوانی بوده اند و در سال ۱۴۰۰ بیش از ۶۵ هزار نفر روز توسط جهادگران بسیجی به مردم خدمات ارائه شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ مسیر خدمت رسانی به مردم شتابنده ادامه خواهد داشت، بیان کرد: گروه های جهادی و مردمی همواره در راستای خدمت رسانی به جامعه تلاش می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1175488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha