توانمندسازی مددجویان؛ فصل مشترک همکاری جهاد دانشگاهی و کمیته‌امداد در مازندران

حجت الاسلام عالیشاه از همکاری با جهاد دانشگاهی مازندران برای توانمندسازی مددجویان خبر داد وگفت: سال گذشته بیش از ۱۱هزار فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر ۴۴۰میلیارد تومان اجرا شد و امسال ۱۶هزار فرصت شغلی با اعتبار ۸۰۰میلیارد تومان اشتغال ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۲۵اردیبهشت) در با «محمدرضا شافعیان» رئیس جهاد دانشگاهی مازندران با بیان اینکه توانمندسازی مدجویان از ماموریت های اصلی کمیته امداد است، اظهار کرد:: در اسفند ماه  سال گذشته ۳۳میلیارد تومان  به سه هزار نیازمند با کمک خیران، وام قرض الحسنه پرداخت شد.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت:معتقدیم که باید جهادی و انقلابی وارد میدان شویم و در راستای کمک به نیازمندان با برنامه ریزی مناسب پیش رویم.


وی افزود: سال گذشته سامانه امدادهوشمند راه اندازی و اطلاعات مددجویان بروز رسانی شد.

 

حجت الاسلام عالیشاه تصریح کرد: ۸۰هزارخانوار در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

 

وی بیان کرد: پرداخت صدقه از طریق بارکد Qr راه اندازی شد و مردم نیکوکار استان به سهولت می توانند صدقات خود را پرداخت کنند.

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه بحث آموزش و پژوهش بسیار مهم است، گفت: سامانه نظام پیشنهادات سال گذشته به آدرسhttp://pishnahadat.emdad.ir/ راه اندازی شد  و آماده دریافت تمامی ایده ها، طرح های پیشنهادی حوزه های تخصصی و نظرات همکاران و مردم نیکوکار است.

 

وی ادامه داد: کمیته امداد در بخش اشتغال پیشتاز است و سال گذشته بیش از  ۱۱هزار  فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر ۴۴۰میلیارد تومان اجرا شد و امسال ۱۶هزار فرصت شغلی با اعتبار ۸۰۰میلیارد تومان برای پنج دهک اشتغال ایجاد می شود. 

 

حجت‌الاسلام عالیشاه تاکید کرد: فعالیتهای کمیته امداد با همدلی، اتحاد  و وفاق انجام می شود  و برکات ویژه ای دارد و  با کمک خیران و مشارکت مردم نوعدوست اقدامات شایانی صورت می گیرد.


وی گفت: از تمام ظرفیت ها برای کمک به نیازمندان و توانمندسازی آنها استفاده می کنیم.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه یادآورشد: سال گذشته استعداد های برتر شناسایی شدند و استارت آپ برگزار شد و کمیته امداد با پرداخت تسهیلات زمینه اشتغال نیازمندان را فراهم می کند.

 

 رئیس جهاد دانشگاهی مازندران نیز در این دیدار گفت: کمیته امداد کارهای بزرگی در راستای خدمت به محرومان انجام می دهد.

 

«محمدرضا شافعیان» افزود: تلاش کارکنان این نهاد که با سعه صدر به خدمت رسانی نیازمندان مشغول هستند، قابل تقدیر است.

کد خبر 1175495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha