شناسایی و هدایت استعدادهای دانش آموزان مهمترین مأموریت آموزش و پرورش است

سیاهکلی مرادی گفت: شناسایی و هدایت استعدادهای دانش آموزان از مهمترین مأموریت های آموزش و پرورش است که برنامه ملی شهاب می تواند زمینه ساز تحقق این امر مهم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «نقی سیاهکلی مرادی» در جلسه استانی طرح ملی شهاب که امروز (یکشنبه ۲۵ اردیبهشت) در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: در طرح ملی شهاب ( طرح شناسایی و هدایت استعدادهای برتر) باید آسیب شناسی های لازم صورت گیرد و میزان اثرگذاری این طرح در سال های گذشته باید مورد بررسی قرار گیرد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: به منظور اثرگذاری این طرح و اجرای هرچه بهتر آن لازم است خانواده ها، معلمان و عوامل مدرسه با طرح ملی شهاب هرچه بیشتر آشنا شوند.

 

وی عنوان کرد: شناسایی و هدایت استعدادهای دانش آموزان از مهمترین مأموریت های آموزش و پرورش است که برنامه ملی شهاب می تواند زمینه ساز تحقق این امر مهم باشد.

 

سیاهکلی مرادی خاطر نشان کرد: به منظور موفقیت در این طرح می توان از ظرفیت و مشارکت انجمن های اولیا و مربیان بهره برد و این موضوع راهکاری است برای پیشرفت این طرح می تواند مورد توجه قرار گیرد.

 

کد خبر 1175511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha