رشد هفت درصدی عملیات امدادی جمعیت هلال احمر فارس

درویشی گفت: جمعیت هلال احمر فارس سال گذشته یک هزار و ۵۰۰ مورد عملیات امدادی در جریان وقوع حوادث مختلف به انجام رساند که در مقایسه با سال ۹۹ رشد هفت درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین درویشی»، امروز (یکشنبه 25 اردیبهشت) در دیدار با استاندار فارس در جمع اعضای شورای معاونین جمعیت هلال احمر فارس گفت: جمعیت هلال احمر فارس سال گذشته یک هزار و 500 مورد عملیات امدادی در جریان وقوع حوادث مختلف به انجام رساند که در مقایسه با سال 99 رشد هفت درصدی داشته است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس افزود: طی سه سال گذشته اقداماتی شامل توسعه مرکز ارتوپدی فنی جمعیت هلال احمر استان و توسعه انبارهای امدادی و پایگاه های امداد و نجات بین شهری به انجام رسیده است.

 

وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر فارس امسال فرآیند خدمت رسانی در حوزه های مختلف را با قوت و بیش از گذشته ادامه خواهد داد.

 

خاطر نشان می شود، در این نشست که با همکاری اداره فناوری اطلاعات جمعیت هلال احمر و استانداری فارس برگزار شد، روسای شعب جمعیت هلال احمر فارس از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی در این جلسه شرکت کردند و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس پس از شنیدن گزارش عملکردی جمعیت هلال احمر فارس از طرف استاندار فارس مسئولیت پیگیری انعقاد تفاهم نامه های این جمعیت با سایر دستگاه های همکار را به عهده گرفت.

 

کد خبر 1175545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha