دوره تحکیم بنیان خانواده با هدف کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد

طاهری گفت: دوره تحکیم بنیان خانواده با نگاه ارتقای کیفیت زندگی مربیان قرآنی و با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی رضازاده برگزار شد.

«مهدی طاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دوره تحکیم بنیان خانواده با نگاه ارتقای کیفیت زندگی مربیان قرآنی و با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی رضازاده برگزار شد.

 

معاون فرهنگی و قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این دوره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری موسسه قرآنی و عترت حبل المتین و مشارکت موسسات اتحادیه قرآنی استان، سازمان دارالقرآن کریم استان، تبلیغات اسلامی استان و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اجرا شد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه به شرکت کنندگان این دوره مدرک معتبر ارائه خواهد شد، اذعان داشت: تحکیم بنیان خانواده و آگاهی بخشی به آحاد جامعه در خصوص پیگیری از آسیب های اجتماعی از مهمترین اهداف برگزاری این دوره است.

 

طاهری خاطر نشان کرد: این دوره با حضور اساتید برجسته حوزه خانواده و آسیب های اجتماعی برگزار شد.

 

معاون فرهنگی و قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: ترویج سبک زندگی اسلامی و معرفی الگوهای ایران و اسلامی از مهمترین مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی بود.

 

کد خبر 1175556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha