توقیف بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال وجوه باندهای جرایم سازمان یافته توسط سربازان گمنام امام زمان

سالاری گفت: در راستای مبارزه با بنیان های اقتصادی باندهای قاچاق و اقتصاد ناسالم، ۶۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وجوه باندهای جرایم سازمان یافته شناسایی شده توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) استان کرمان در چندماه گذشته توقیف شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ دادخدا سالاری گفت: در راستای مبارزه با بنیان های اقتصادی باندهای قاچاق و اقتصاد ناسالم،  ۶۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وجوه باندهای جرایم سازمان یافته شناسایی شده توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) استان کرمان در چندماه گذشته توقیف شده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان افزود: همه این باندها در خارج از استان فعالیت داشته اند اما با رصد هوشمند در تور اطلاعاتی استان کرمان گرفتار شده اند و مبارزه قاطعی با آنها انجام شده و این امر بیانگر تلاش و مجاهدت  استان در مبارزه  مستمر با جرایم سازمان‌ یافته است.

 


وی ادامه داد: این اقدامات براساس هماهنگی‌ دستگاه های قضایی و اطلاعاتی به منظور ضربه زدن به اقتصاد ناسالم باندهای جرایم سازمان یافته از جمله در حوزه قاچاق و موادمخدر و کمک به رقابت های اقتصادی سالم انجام شده و در حقیقت مبارزه بزرگی با منظور از بین بردن جرایم مهم و‌گسترده انجام شده است.

 

 

مدعی العموم در استان کرمان خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰ متهم که غیر بومی استان کرمان هستند، نیز مورد تعقیب و پیگرد قضایی قرار گرفته اند.

کد خبر 1175589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha