میان کرمان و یکی از شهرهای لبنان خواهرخواندگی ایجاد شود

فداکار گفت: به دلیل اهمیت مقاومت و نیز وجود مرقد شهید سلیمانی در کرمان؛ میان کرمان و بیروت یا ضاحیه یا هر یک از شهرهای جنوب لبنان خواهرخواندگی ایجاد شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدمهدی فداکار، یکشنبه(۲۵ اردیبهشت) در دیدار وزیر فرهنگ لبنان و هیئت همراه با وی، گفت: مردم کرمان اهل مقاومت هستند و ارادت مردم کرمان به سید مقاومت مثال زدنی است و بخش عمده این ارادت به جهت محبت سردار سلیمانی به سید مقاومت است.

 

 

استاندار کرمان با بیان اینکه شناخت نسبی از لبنان دارم و دوستان ما مشترک هستند؛ از سفرهای خود به شهرهای مختلف لبنان از جمله اقلیم التفاح گفت و اظهار کرد: کمک های ما به باغ موزه ملیتا، به توصیه شهید سلیمانی بود.

 

 

وی با بیان اینکه امروز روز مهمی برای لبنان است و امیدواریم به برکت دعای شهید سلیمانی پیروزی{مقاومت}رقم بخورد؛ اظهار کرد: به دلیل اهمیت مقاومت و نیز وجود مرقد شهید سلیمانی در کرمان؛ میان کرمان و بیروت یا ضاحیه یا هر یک از شهرهای جنوب لبنان خواهرخواندگی ایجاد شود زیرا مقاومت فخر اسلام و آزادگان جهان و نقش او در نابودی تکفیری غیر قابل انکار است.

 

 

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه حضور مقاومت بازدارندگی زیادی ایجاد کرده و دشمن جرأت عمل ندارند؛ تصریح کرد:‌ کرمان به طور ویژه به مقاومت و سیدمقاومت افتخار می کند.

 

 

وی در پایان گفت: همچنان که حاج قاسم کمک کار جبهه مقاومت بود، اکنون نیز روح ایشان کمک مقاومت خواهد بود.

 

 

در این دیدار، پیام سرشار از احساس و عواطف عمیق وزیر فرهنگ لبنان نسبت به شهید سیدالشهدای جبهه مقاومت، حاج قاسم سلیمانی به استاندار کرمان اهدا شد.


 

کد خبر 1175601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha