ارائه ۱۳ هزار نفر ساعت آموزش به نیروهای مسلح در سال گذشته/ ۵٠ درصد پرونده‌های بازپرسی کاهش یافت

محمودی گفت: سال گذشته بیش از ۱۳ هزار نفر ساعت آموزش به نیروهای مسلح استان گلستان ارائه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمودی» امروز (یکشنبه ۲۵ اردیبهشت) در مراسم تودیع خود از دادستانی نظامی استان گلستان اظهار کرد: از سال ۹۷ که این وظیفه خطیر را عهده‌دار شدم دو اولویت مهم را در راستای اهداف سازمان قصایی نیروهای مسلح ترسیم کردیم که یکی از آنها پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح بود.

 

دادستان نظامی سابق گلستان گفت: با انجام برنامه‌های مختلف خوشبختانه شاهد موفقیت‌های چشمگیری در خصوص کاهش جرایم مهم در استان بودیم. یکی از اقدامات ما برگزاری دوره‌های آموزشی بود که فرماندهان نظامی و انتظامی استان در این زمینه بسیار پابه کار بودند و همراهی لازم را داشتند.

 

وی افزود: سال گذشته بیش از ۱۳ هزار نفر ساعت آموزش به نیروهای مسلح استان ارائه شد. سعی کردیم این آموزش‌ها را تا دورترین نقلط استان حتی در نواحی مرزی داشته باشیم.

 

محمودی گفت: تاکنون برای ۳۹۷ نفر از پرسنل نظامی و انتظامی استان کارت ضابطیت شده است که همکاری خود در کشف جرایم و برخورد با جرایم و تخلفات دارند.

 

وی یکی دیگر از ماموریت‌های اصلی را رسیدگی به پرونده‌های مدت‌دار یا مُسن عنوان کرد و گفت: با همکاری بازپرسی و دادیار در این زمینه نیز گام‌های موثری برداشتیم. حدود ۵۰ درصد پرونده‌ها در بازپرسی و ۳۰ درصد در شعبه دادیاری کاهش پیدا کرده است.

 

کد خبر 1175633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha